اسباب کشی شرکت‌ و ادارات

شاید شما هم جزء افرادی باشید که ممکن است اداره و یا محل کاری که در آن کار می‌کنید، قصد جابجایی داشته باشد برای این کار لازم است که یک سری از اصول و قوانینی را رعایت کنید تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به جابجایی کنید.
در طول اسباب کشی شرکت‌ و ادارات لازم است که حتماً شرکت خود را تعطیل کنید و کارهای را برای چند روزی به تعویق بیندازید.
هر چه مدت زمان اسباب کشی شرکت‌ها بیشتر باشد، می‌توانید برای شما خسارات‌های جبران ناپذیری ایجاد کند.
برای این که بتوانید این کار را به خوبی انجام دهید، به صورتی که در حین اسباب کشی شرکت‌ها مشکلی برای شما پیش نیاید لازم است که یک چک لیستی آماده کنید و مطابق با آن عمل کنید.

یک لیست کامل از کارهایی که لازم است انجام دهید را مشخص کنید. کلیه هزینه‌هایی که ممکن است در حین اسباب کشی پرداخت نمایید را مشخص کنید.

ترفندهای ساده برای اسباب کشی شرکت‌ها و ادارات

ترفندهای ساده برای اسباب کشی شرکت‌ها و ادارات عبارت است از:

  1. تصمیمات که باید پیش از اسباب کشی شرکت بگیرید
  2. اطلاع رسانی پرسنل از زمان اسباب کشی شرکت
  3. نحوه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی شرکت‌
  4. آماده کردن مناسب وسایل بسته بندی اثاثیه اداری
  5. بسته بندی مبلمان و میزهای اداری

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

اسباب کشی اداره

1. تصمیمات که باید پیش از اسباب کشی شرکت بگیرید

  • پیش از این که دفتر جدیدی را در نظر بگیرید مواردی را برای خود مشخص کنید.
  • متراژ فضایی که مدنظرتان است را تعیین کنید؟
  • مشخص نمودن منطقه‌ای که علاقه مند هستید شرکت خود در آنجا قرار بگیرد.
  • هزینه‌ای که برای رهن و اجاره در نظر گرفته‌اید را مشخص کنید.
  • مشخصات و ویژگی که لازم است برای شرکت جدید خود انتخاب کنید را مشخص نمایید.
  • تعداد خط‌های تلفن و شبکه‌های اینترنتی که مورد نیازتان است را مشخص کنید این موضوع بسیار مهم می‌باشد.

برای این که بتوانید مکان مناسبی برای شرکت خود انتخاب کنید. تمامی مواردی که مد نظرتان است را با مشاوران املاک منطقه مورد نظرتان در میان بگذارید. این باعث می‌شود که آن‌ها گزینه‌های که به شما معرفی می‌کنند با مواردی که شما انتظار دارید تا حد زیادی هماهنگ باشد.

چنانچه جابجا شدن و اسباب کشی شرکت بسیار سخت و دشوار است لازم است برای این مرحله وقت بگذارید تا بتوانید یک دفتر خوب و مناسبی مطابق با سلیقه و معیار خود انتخاب کنید. برای این که بتوانید چیزی را از قلم نیندازید لازم است که یکی از افراد شرکت را مسئول این کار قرار دهید.

نکته‌ی مهمی که باید مورد توجه قرار دهید این است که در صورتی که در شرکت که اکنون هستید، مستاجر می‌باشید به شما پیشنهاد می‌کنم که حتماً پیش از تمام شدن قرارداد خود مکان جدیدی را انتخاب کنید تا بتوانید با فراغ باز شرکت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

2. اطلاع رسانی پرسنل از زمان اسباب کشی شرکت

بهتر است یک هفته زودتر به کارمندان و پرسنل اطلاع رسانی کنید که در حال جابجایی و اسباب کشی زمان مانده است تا آمادگی لازم را داشته باشند و بتوانند کارهای خود را جمع بندی کنند.
همچنین اقدامات و کارها و یا پروژه‌هایی که لازم است برای مشتریان خود انجام دهند، هر چه سریع‌تر اقدام کنند، تا باعث نارضایتی مشتریان نشود.

بهتر است که از قبل مشتریان خود را در جریان جابجایی و اسباب کشی قرار دهید، زیرا ممکن است که در روز حمل اثاثیه و جابجایی امکان قطع شدن تلفن‌های شرکت وجود خواهد داشت.

اسباب کشی اداره

3. نحوه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی شرکت‌

همانطور که می‌دانید در بیشتر شرکت‌ها اسناد و مدارکی وجود دارد، که باید دقت و توجه لازم را داشته باشید که هیچ کدام از این اسناد مشکلی برایشان پیش نیاید.
تعداد زیادی از کامپیوترها و دستگاه‌های چاپ و تکثیر وجود دارند همچنین تلفن‌ها که برای بسته بندی آن‌ها لازم است به خوبی انجام شود و برای این منظور برنامه ریزی دقیقی داشته باشید تا مراحل بسته بندی وسایل به درستی انجام شود.
در صورتی که برای اولین بار است که اسباب کشی می‌کنید می‌توانید از شرکت اسباب کشی اصفهان کمک بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

چنانچه قیمت باربری و اتوبار اصفهان برایتان مهم می‌باشد بهتر است که از کارمندان خود در این زمینه کمک بگیرید و هر کدام از آن‌ها مسئول جمع آوری سیستم‌ها و پرونده‌هایی که زیر نظرشان است، کنید و با بسته بندی و طبقه بندی کردن هر کدام از آن‌ها از شلوغی و ازدحام بی مورد نیز جلوگیری می‌شود.

البته یک مسئله بسیار مهمی که وجود دارد این است که روی هر کدام از بسته‌ها برچسب بگذارید تا کاملاً مشخص باشد که مختص کدام یک از افراد است تا هنگام ورود به مکان جدید برای پیدا کردن وسایل خود با مشکل برخورد نکنید.

اسباب کشی اداره

4. آماده کردن مناسب وسایل بسته بندی اثاثیه اداری

برای این که بتوانید وسایل شرکت را به خوبی و مناسب بسته بندی کنید لازم است که حتماً از کارتن‌‌‌های اسباب کشی برای این منظور استفاده کنید تمامی سیستم‌ها را بسته بندی کنید تا در زمان جابجایی آسیب و صدمه‌ای به آن‌ها وارد نشود. پیش از بسته بندی کردن پرونده‌ها آن‌ها را مرتب و منظم کنید.

سعی کنید از کارتن‌ها برای بسته بندی پرونده‌ها استفاده کنید در داخل هر جعبه به صورت جداگانه قرار دهید. برای بسته بندی پرونده‌ها بهتر است تمامی تلاش خود را انجام دهید در داخل هر جعبه پرونده‌ها را منظم قرار دهید مراقب باشید که کابل‌ها را دسته بندی کنید مراقب باشید که کاغذها به هم نریزد.

5. بسته بندی مبلمان و میزهای اداری

برای بسته بندی مبلمان و میزهای اداری با دانش و اطلاعات قبلی انجام دهید. حمل و نقل مبلمان در اسباب کشی‌ها اهمیت زیادی دارد. بهتر است در صورت آسیب نرسیدن مبلمان‌ها و میزهای اداری از شرکت‌های حمل بار متخصص کمک بگیرید.

در روز اسباب کشی بهتر است تمامی کارمندان در شرکت حضور داشته باشند زیرا چند نفر مطمئن و قابل اعتماد لازم است که در شرکت هنگام جابجایی حضور داشته باشند و اوضاع را مدیریت کنند به سایر کارمندان خود مرخصی چند روزه بدهید.
زیرا نباید تمامی کارمندان حضور داشته باشند زیرا باعث ازدحام و شلوغی بی مورد خواهد شد.
برای دکوراسیون اداره و شرکت خود بهتر است از ماشین‌های باربری از یک نیروی حرفه‌ای و متخصص راهنمایی بگیرید. کارگران شرکت‌های بسته بندی لوازم منزل اصفهان در این خصوص آموزش‌های لازم را دیده‌اند و مهارت کافی را دارند.

اسباب کشی اداره

کارهایی که باید پیش از اسباب کشی شرکت انجام دهید

بعد از منتقل کردن کلیه وسایل اسباب کشی به مکان جدید لازم است که هر شخصی را برای یک کاری قرار دهید.

خوب است که هر شخصی وسایل مربوط به خودش را به صورت بسته بندی شده در داخل اتاق کارش قرار دهید و سایر بخش‌های شرکت که به صورت عمومی است و تمامی پرسنل از آن استفاده می‌کنند را با همکاری یکدیگر بچینید. زمانی که می‌خواهید سیستم‌های خود را نصب و راه اندازی کنید بهتر است یک نفر متخصص در این زمینه مسئولیت نصب سیستم‌ها را برعهده بگیرد.

زمانی که کاملاً ساکن شدید با مشتریان خود تماس بگیرید و آن‌ها را در جریان قرار دهید و کارهای آن‌ها را پیگیری کنید و آدرس شرکت و تلفن‌های جدید شرکت را تا در صورتی که مشکلی داشتند با شما حل کنند.
بعد از اسباب کشی شرکت‌ و ادارات خوب است که یک مهمانی برگزار کنید تا کارکنان برای شروع کار در محل جدید آماده شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *