ارسال بار به اروپا

شرکت‌های متفاوتی مانند شرکت‌های لوازم خانگی و تولید برای اینکه بتوانند بارهای خودشان را به اروپا انتقال دهند، اهمیت بسیار زیادی به ارسال بار می‌دهند و به این موضوع بسیار زیاد توجه می‌کنند. در واقع هر چقدر ارسال بار با کیفیت‌تر و بهتر انجام شود، پس در نتیجه مزیت‌های بسیار زیادی برای شرکت‌های اسباب کشی در اصفهان به وجود می‌آید.
برای اینکه بتوانند ارسال بار به اروپا را انجام دهند، شرکت‌های زیادی هستند که در زمینه انتقال بار و لجستیک به اروپا فعالیت‌های لازمی را انجام می‌دهند و شما می‌توانید از این فعالیت‌ها استفاده کنید.
اگر قصد دارید که لوازم خاصی را به اروپا ارسال کنید، باید به یک سری از موارد متفاوتی مانند نوع کالا، اولویت و زمان ارسال، روش بسته‌بندی و موارد دیگر توجه کنید، زیرا تمامی این موارد می‌تواند تغییر کند.
اولین مرحله برای ارسال بار به کشور اروپا فریت یا ارسال کالا متناسب با نوع حمل و نقل هوایی دریایی و زمینی می‌باشد.
برای اینکه شما بتوانید بین مدل‌های متنوعی که برای حمل و نقل وجود دارد، یک حمل و نقل مناسبی را انتخاب کنید، باید مشاوره‌های دقیقی را دریافت کنید. بسته‌بندی و حمل و نقل لوازم به کشور اروپا متناسب با روش‌هایی که برای آن‌ها وجود دارد، مشخص شدن مرز عبور کالا ویژگی‌های متفاوتی را برای افراد به وجود می‌آورد. 

گزینه‌هایی که برای انتقال بار وجود دارد به صورتی است که می‌تواند مزیت‌هایی را برای ارسال بار به همراه داشته باشد. 

ارسال کالا به اروپا

ارسال بار به اروپا به چه صورتی انجام می‌شود؟

بسیاری از کالاها برای ارسال به اروپا به یک روش واحد فرستاده می‌شوند.
در مرحله اول محموله و کالا به تهران فرستاده می‌شود. تهران به صورتی است که بزرگترین باراندازهای کشور درون این شهر قرار دارد. بسیاری از کارخانه‌ها، شرکت‌ها، نمایندگی‌ها و تجار در استان تهران نمایندگی‌های فروش خودشان یا مجموعه فعال اقتصادی خودشان را قرار داده‌اند.
هلدینگ‌های زیادی در کشور هستند که در نهایت حمل و نقل این مجموعه کالاهای آن‌ها در استان تهران انجام می‌شود. ترانزیت و حمل و نقل بار به اروپا از نظر هزینه و صرفه اقتصادی نسبت به روش‌های دیگر به عنوان یک گزینه بسیار مناسب‌تری است. 

ولی در برخی از شرایط به دلیل اینکه لوازم حساس‌تر هستند، نیاز دارند تا از روش‌های حمل و نقل متفاوت‌تری استفاده کنند. هر چقدر حساسیت بیشتری برای کارها در نظر می‌گیرند، پس متناسب با بسته باید بیمه بدنه و روش‌های بسته‌بندی و موارد متفاوتی را در نظر بگیرند تا محصول به صورت سالم به دست مشتری برسد.

به صورت کلی باید بدانید روش‌هایی که برای ارسال کالا وجود دارد به صورت زمینی، هوایی و دریایی است. روش‌های دریایی با عبور از دو مقر اصلی انجام می‌شود.
ارسال هوایی محدودیت‌های کمتری دارد. پروازها از تهران و فرودگاه بین‌المللی به مقصد کشور انجام می‌شود. البته اگر معیاری که برای شما وجود دارد، سرعت است، پس باید به دنبال ارسال حمل و نقل هوایی بگردید. ولی اگر شرایط زمان ارسال هزینه و کیفیت برای افراد متنوع باشد، پس افراد می‌توانند از روش‌های متفاوتی برای ارسال کالا استفاده کنند. 

به صورت کلی برای باید بدانید برای اینکه بتوانند بار را به اروپا ارسال کنند، از سه روش استفاده می‌کنند. این روش‌ها عبارتند از: 

  1. زمینی
  2. هوایی
  3. دریایی

در بعضی از موارد امکان انتقال ریلی وجود دارد. ولی امروزه انتقال ریلی به صورت مستقیم به کشورهای اروپایی وجود ندارد. بر اساس سرعت ارسال حمل و نقل هوایی زمینی و دریایی از سری گزینه‌های بسیار اصلی و مهم هستند که افراد از آن استفاده می‌کنند. از نظر هزینه روش هوایی از سری روش‌های بسیار گران قیمتی است. روش دریایی روش ارزان‌تر و روش جاده‌ای یک قیمت متوسطی نسبت به دو حالت دیگر دارد.

در ادامه هر کدام از روش‌هایی که برای حمل و نقل کالا مورد استفاده قرار می‌گیرد را برای شما توضیح می‌دهیم. 

ارسال بار به اروپا

ارسال بار به صورت زمینی به اروپا

روش ارسال کالا به اروپا به صورت زمینی از سری متداول‌ترین و ارزان‌ترین روش‌هایی است که برای انتقال بار و لوازم مختلف کشورهای اروپایی انجام می‌شود. برای ارسال زمینی باید از کشور ترکیه و قفقاز عبور کنند.
اصلی‌ترین مرزی که برای ارسال بار به اروپا انجام می‌شود، کشور ترکیه است. متناسب به مقصد و مسافت مرز تغییر می‌کند. با استفاده از مرز زمینی مواد متنوع مانند لباس، لوازم برقی و خوراک انتقال داده می‌شود.

البته نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، این است که اگر محدوده زمانی تاریخ انقضا کمتر از یک ماه نباشد از روش ارسال زمینی استفاده می‌کنند.
بزرگراه‌های کشورهای اروپایی از سری اصلی‌ترین مسیرهایی هستند که برای انتقال بار از ترکیه به اروپا مورد استفاده قرار می‌گیرد. حمل و نقل زمینی به کشورهای اروپایی مزیت‌ها و ویژگی‌های بسیار بالایی دارد.

ترانزیت و صادرات کالا به کشورهای اروپایی سرعت مناسبی دارد، از نظر هزینه هم گاهی تا 50 درصد می‌تواند صرفه‌جویی بسیار بالایی داشته باشد.

بسیاری از بازرگانان به دنبال این هستند که برای ارسال بار از روش‌های زمینی استفاده کنند.
همچنین انتخاب شرکت‌ها برای حمل و نقل اهمیت بسیار زیادی دارند، زیرا باعث می‌شود، سرعت بسیار بالا و دقت عالی عالی برای حمل و نقل کالاها انجام شود.

معمولاً حمل و نقل کالا به عنوان یک مورد سختی از مخصوصاً برای تاجرانی که با قوانین انتقال بار مالیات و نرخ بیمه آشنا هستند، ایده اصلی که برای کاهش هزینه‌ها و بهبود سرعت انتقال وجود دارد.
انتقال بار زمینی از سری راهکارهایی است که افراد بسیار زیاد به آن توجه می‌کنند.
نکته‌ای که باید بدانید این است که ارسال بار از طریق ایران به ترکیه، قفقازستان و به هر منطقه دیگری به راحتی انجام می‌شود و می‌توان بار را به صورت مستقیم یا چند مرحله‌ای ارسال کرد. 
 

ارسال وسایل به اروپا

ارسال هوایی

یکی از سریع‌ترین و پرطرفدارترین روش‌هایی که برای انتقال بار قاره اروپا انجام می‌شود، مرزهای هوایی هستند.
مرزهای هوایی برای افرادی مناسب است که انتقال بار سرعتی را می‌خواهند و خودشان هم مسافر کشور اروپا هستند، قصد دارند در این کشور زندگی طولانی مدتی را داشته باشند.

البته تاجرانی که برای انتقال بار قصد دارند که از روش‌های هوایی استفاده کنند، می‌توانند مزیت‌های بسیار بالایی را به دست بیاورند.

در واقع برای ارسال محموله‌های باری آن‌ها را با استفاده از خدمات هوایی به کشورهای اروپایی انتقال می‌دهند.
مزیت‌های اساسی که برای روش ارسال هوایی وجود دارد به این صورت است که قیمت و تعرفه استانداردی نسبت به روش‌های دیگر وجود دارد. امکان پیگیری لحظه‌ای از طریق شرکت‌های هواپیمایی می‌باشد.
تعداد شرکت‌هایی که در زمینه ارسال هوایی به اروپا فعالیت می‌کنند به شما امکان می‌دهد که یک شرکت مناسبی را انتخاب کنید.

ارسال بار به اروپا با استفاده از کشتی

آخرین روشی که برای ارسال بار به اروپا وجود دارد با استفاده از کشتی می‌باشد.
حمل و نقل دریایی معمولاً با استفاده از کشتی‌ها انجام می‌شوند یک روش بسیار مناسب و کاربردی که برای ارسال بار بهترین و مناسب‌ترین گزینه می‌باشد، همین ارسال بار به اروپا با استفاده از کشتی است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *