اشتباهات در اسباب کشی‌‌

این مسئله برای همه پیش آمده است که مرتکب اشتباهات در اسباب کشی‌‌ شده‌ایم که اکثر ما آن را موارد طبیعی و غیر قابل انکار می‌‌دانیم.
اما وقتی که پیش از اسباب کشی بیندیشیم می‌توانیم از این مسائل جلوگیری نماییم اما گاهی نه تنها در حین اسباب کشی در حمل بار بلکه پس از آن نیز دچار اشتباهاتی می‌شویم که ممکن است خسارات جبران ناپذیری را برای ما داشته باشد.
یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید حتماً حواسمان را به آن جمع کنیم این است که بهترین شرکت اسباب کشی اصفهان را پیدا کنیم.
در واقع در تمامی اسباب‌کشی‌ها ممکن است خسارات جبران ناپذیری به شما وارد شود که در تمام طول زندگی انسان آن را یادتان بماند و نتوانید یک خاطره بد را از ذهنتان پاک کنید.

 اشتباهات در باربری

امیدواریم در ادامه اشتباهاتی را برای شما یادآوری می‌‌کنیم که متاسفانه بسیاری از افراد را انجام دادند و یا حتی ممکن است شما همچنان تصمیم به انجام داشته باشید و این را باید بدانید که اشتباهات در اسباب کشی‌‌ می‌تواند تبعات زیادی را برای شما داشته باشد.

امیدواریم پس از آن که این مطلب را مطالعه کردید اشتباهات در اسباب کشی‌‌ بسیار کمتر از پیش شده باشد و بتوانید به راحتی اثاث کشی انجام دهید.
شما باید اقداماتی را انجام دهید تا در مجموع در پایان کار سریع‌ترین و بهترین حالت ممکن را انجام داده باشید.

متاسفانه بسیاری از افراد این باور اشتباه را در سر می‌‌پروراند که اسباب و اثاثیه کمی دارند و یا می‌توانند خودشان و با کمک اعضای خانواده و دوستان به راحتی را جابجا و بسته بندی کند اما واقعیت این است که بیشترین مقدار آسیب از آن است که شما وسایلتان را درست بسته بندی نکرده و در مرحله بعد را در مکان‌های نا ایمن قرار می‌دهید سالانه هزاران وسیله در همین اسباب کشی‌ها از بین می‌‌رود و این نتیجه آن است که افراد یا به شرکت‌های نامعتبر مراجعه کرده و یا ترجیح دادن خودشان و اقوام‌شان را جابجا کنند تا هزینه کمتری را بابت این اسباب کشی بپردازند.

عالی‌ترین روش بسته بندی وسایل به شما کمک می‌کند تا جلوی بسیاری از خسارات هنگام جا به جایی گرفته شود.
این باور غلط نه تنها موجب می‌شود که زحمت خود و دوستان و بستگان خود را بیشتر کنید بلکه در بسیاری از مواقع خسارت‌های جبران ناپذیری به خود و خانواده‌تان خواهید زد.
خسارت به وسایل روشنایی مانند لوستر و یا بسیاری از وسایل با ارزش که نه تنها جنبه مادی دارند بلکه در بسیاری از آن‌ها خاطرات خود را در آن دارید، برای همین روش‌های بسته بندی لوستر باید به درستی انجام گیرد.

 اشتباهات در باربری

روش‌های بسته بندی لوستر در زمان جابجایی اهمیت زیادی دارد.
از طرفی دیگر ظروف شیشه‌ای و یا کریستال یکی از حساس‌ترین اثاثیه‌ها در حمل بار هستند که در صورت کوچک‌ترین اشتباهی می‌‌توانند به طور کامل نابود شوند و از بین برود این وسایل علیرغم هزینه بالایی که بابت پرداخت آن داده‌اید باید هزینه دیگری را نیز بابت حمل و نقل آن بپردازید تا بتوانید آن‌ها را سالم به محل جدید ببرید.
پس از بسته بندی اثاثیه‌ها مساله بعدی حمل بار است در واقع جابجا کردن و حمل و نقل وسایل سنگین جزوه کارهایی است که فقط افراد حرفه‌ای و با تجربه است و از آن بر می‌‌آید و می‌‌توانند را بدون هیچگونه خسارتی به محل جدید ببرند افرادی که ممکن است با وارد کردن فشار به بدن خود به خصوص در ناحیه کمر ستون فقرات انسان‌ها و یا حتی اثاثیه‌ها را دچار خسارت کند بلکه آسیب‌های جبران ناپذیری نیز به خود وارد می‌‌کنند. این مسئله باعث می‌‌شود تا بسیاری از افراد سال‌ها و یا حتی در مواردی تا آخر عمر با عوارض دست و پنجه نرم کنند.

 اشتباهات در باربری

برای مثال بلند کردن و جابه جا کردن میزهای بزرگ ناهارخوری یخچال فریزرها و یا ماشین لباسشویی موارد دیگر اثاثیه‌هایی است که شما حتماً باید به اتوبار اصفهان بسپارید.
چرا که می‌‌توانند با کارگران خبره در این زمینه را بدون هیچ گونه آسیبی به محل مورد نظرتان برسانند بدون آنکه که شما بخواهید به خودتان آسیب وارد کنید.
در واقع بلند کردن این اثاثیه‌ها حتی با کمک دیگران کمی سخت است.

این احتمال نیز وجود خواهد داشت که با شیوه غلط قرار دادن وسایل در کارتن‌ها به وسیله شما آسیبی زده شود و حتی در حین بار زدن وسایل‌تان این اتفاق نیز بیفتد.
با این حال سفارشی که ما اکیدا به شما خواهیم کرد این است که قبل از این که بخواهید وسایل خود را جمع آوری نمایید حتما راجع به این کار مشاوره بگیرید.

یکی از رایج‌ترین اشتباهات در اسباب کشی‌‌ این است که آن‌ها از اتوبار استفاده نمی‌‌کنند اما شرکت‌های حمل و نقل اثاثیه بسیار زیاد است و برخی از این‌ها ممکن است غیر مجاز باشد و یا دارای مجوز کافی نباشد.
اما افراد به دلیل آن که تحقیقات درستی انجام ندادند و یا می‌‌خواهند هزینه کمتری را بپردازند از این شرکت‌های نامعتبر اتوبار استفاده می‌‌کنند.
به همین دلیل در روز اسباب کشی کارگران به بسته بندی و جابجایی اثاثیه‌های شما اقدام می‌کنند به همین دلیل هم ممکن است خسارات جبران ناپذیری را به شما برساند و باعث می‌‌شود تا دید شما نسبت به اتوبار از بین برود و دیگر در اسباب کشی بعدی از اتوبار اصفهان استفاده نکنید.
در حالی که شرکت‌های بسته بندی لوازم منزل اصفهان که دارای مجوزهای معتبر می‌‌باشند هیچ گونه آسیبی را به اثاثیه شما وارد نمی‌کنند.
بیمه‌‌‌‌‌ی باربری این امکان را بوجود خواهند آورد تا مشتریان به شرکت‌های حمل اثاث  اعتماد کنند. بیمه‌های باربری خود نشانه اعتماد است و در هر کاری چه چیزی بهتر از اعتماد که می‌تواند یک شرکت را حرفه‌ای سازد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *