کارتن‌‌‌های اسباب کشی

یکی از ابزار‌‌های مهم بر‌ای جابجایی کارتن‌‌‌های اسباب کشی است که اساسی‌ترین بخش از لوازم بسته بندی است که شما‌‌‌ می‌توانید با خیال آسوده لوازم و وسایل منزل خود را داخل آن قرار دهید و از افتادن و یا آسیب رسیدن به آن‌ها مطمئن باشید. از آنجایی که کارتن‌‌‌های مخصوص حمل و نقل وسایل در ابعاد و سایز‌‌‌های مختلف در بازار موجود است و شما‌‌‌ می‌توانید به راحتی آن‌ها را تهیه کنید. شما می‌توانید از شرکت‌های بسته بندی و حمل اثاثیه منزل اصفهان کارتن‌های مستحکم و مقاوم را تهیه کنید.

روش‌‌‌های حدس زدن تعداد کارتن مورد نیاز بر‌ای بسته بندی

اما عوامل دیگری که ‌معمولاً بر تعداد کارتن بر‌ای بسته بندی وسایل و لوازم هنگام اسباب کشی تاثیر‌‌‌ می‌گذارد عبارتند از:

  1. تعداد اتاق‌‌‌های خواب
  2. تعداد نفرات ساکن در منزل
  3. شیوه زندگی افراد با تعداد کارتن حمل بار
  4. مدت زمان ماندگاری در منزلی که قصد جابجایی دارید؟
  5. سایز مورد نیاز جعبه‌‌‌های استاندارد

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

تعداد کارتن مورد نیاز بر‌ای بسته بندی

1. تعداد اتاق‌‌‌های خواب

یکی از عواملی که‌‌‌ می‌تو‌اند تاثیر مستقیمی بر روی تعداد کارتن بر‌ای بسته بندی وسایل و لوازم منزل بگذارد تعداد اتاق خواب‌ها است. زیرا وجود داشتن اتاق بیشتر مستلزم داشتن وسایل و لوازم بیشتری نیاز است. در نهایت نیاز به تعداد جعبه حمل بار تعداد بالاتری نیز پیدا خواهید کرد.

2. تعداد نفرات ساکن در منزل

یکی از مواردی که ‌‌‌کاملاً بدیهی است این موضوع‌‌‌ می‌باشد که وجود تعداد افرادی که بیشتر در یک منزل زندگی‌‌‌ می‌کند رابطه مستقیمی با تعداد وسایل و لوازم بیشتری نیز است. مسلماً هر کدام از افراد وسایل شخصی مورد نیاز خود را دارند و به همین دلیل به تعداد کارتن و جعبه بیشتری نیز بر‌ای بسته بندی نیاز خواهید داشت.

3. شیوه زندگی افراد با تعداد کارتن حمل بار

از دیگر عواملی که‌‌‌ می‌تو‌اند بر روی تعدد کارتن، حمل بار تاثیر بگذارد وجود تعدد جعبه‌‌‌های اسباب کشی است. برخی از افراد علاقه زیادی به وسایل و لوازم تزئینی و منزل دارند و دوست دارند که وسایل که در گوشه کنار منزل خود‌‌‌ می‌گذارند خیلی پر و شلوغ باشد به همین دلیل این افراد هنگام جابجایی و اسباب کشی نیاز به کارتن‌ها و جعبه‌‌‌های بیشتری نیز طبیعتاً خواهند داشت اما در مقابل برخی از افراد هستند که از خانه‌‌‌های خلوت و ساده خوششان‌‌‌ می‌آیند این افراد واضح است که خیلی نیاز به جعبه ندارند.

4. مدت زمان ماندگاری در منزلی که قصد جابجایی دارید؟

بعضی از افراد هستند که به دلیل مستاجر بودند ممکن است هر سال مجبور به جابجایی وسایل و منزل خود باشند به همین دلیل این افراد ‌معمولاً وسایل زیادی با خود حمل‌‌ نمی‌‌کنند. زیرا در طی هر جابجایی یک سری از وسایل اضافی و بی استفاده خود را دور‌‌‌ می‌ریزند اما در واقع برخی از افرادی که بر‌ای مدت زمان طولانی در یک منزل سکونت‌‌‌ می‌کنند. ‌معمولاً وسایل زیادی دارند و کمتر آن‌ها را دور‌‌‌ می‌ریزند این افراد بهتر است هنگام جابجایی اولین اقدامی که انجام‌‌‌ می‌دهند این باشد که وسایل اضافی خود را دور بریزند تا بدانند که چه وسایلی را ‌‌باید بسته بندی کنند با این روش بهتر‌‌‌ می‌توانند وسایل و لوازم منزل خود را بسته بندی کنند و یک اسباب کشی راحت و آسانی داشته باشند.

5. سایز مورد نیاز جعبه‌‌‌های استاندارد

شرکت‌‌‌های کارتن سازی در تمامی ابعاد و اندازه‌ها کارتن بر‌ای تمامی حرفه‌ها و کاربرد‌‌های مختلف کارتن و جعبه تولید‌‌‌ می‌کند تا در صورت نیاز هر کدام از افراد نیاز داشته باشند بتوانند کارتن و جعبه‌‌‌ای که بر‌ای بسته بندی لوازم خود‌‌‌ می‌خواهند را تهیه کنند.

کاربردهای کارتن و جعبه‌های اسباب کشی

کارتن و جعبه‌‌‌های اسباب کشی کاربرد‌‌های زیادی دارند از جمله:

‌معمولاً بر‌ای تمامی وسایل منزل از کارتن و جعبه در سایز‌ها و ابعاد مختلف استفاده‌‌‌ می‌شود مانند بسته بندی وسایل آشپزخانه گرفته تا اتاق خواب، قاب عکس، لامپ، بسته بندی آیینه، کتاب‌ها بر‌ای جلوگیری از آسیب رسیدن و صدمه دیدن آن‌ها بهتر است که از کارتن بر‌ای بسته بندی استفاده شود. با تمامی این عواملی که مطرح شد‌‌‌ می‌توانید تعداد جعبه و کارتن مورد نیاز خود را بر‌ای اثاثیه منزل خود تخمین بزنید.

راهنما‌ی خرید جعبه و کارتن

راهنما‌ی خرید جعبه و کارتن

با داشتن آگاهی از نحوه خرید بهتر کارتن و جعبه شما‌‌‌ می‌توانید وسایل خود را بهتر بسته بندی کنید. شما‌‌‌ می‌توانید با مراجعه به شرکت‌‌‌های اسباب کشی اصفهان از خدمات آن‌ها استفاده کنید. همچنین باربری‌ها‌‌‌ می‌تو‌اند به شما انواع جعبه‌‌‌های که شما نیاز دارید را در هر سایزی که مد نظر شما است را تهیه کنند و به شما ارائه نمایند.

کارتن‌‌‌های حمل بار

خوب است که بعد از استفاده نمودن از این کارتن‌ها حتماً درب جعبه را با چسب محکم کنید، تا از افتادن وسایل از داخل جعبه خودداری شود. شیوه‌‌ی چینش وسایل و لوازم داخل جعبه بسیار مهم است ‌‌باید زمانی که اقدام به بسته بندی وسایل‌‌‌ می‌کنید وسایل را تا حد امکان جمع و جور و به صورت ‌‌‌کاملاً بهینه شده داخل کارتن‌ها بسته بندی کنید تا از اشغال کردن فضای اضافی یا پرت داخل جعبه جلوگیری شود. بسته بندی وسایل خاص در اسباب کشی با کارتن‌های حمل بار خیلی آسان‌تر می‌شود.

استفاده از کارتن‌‌‌های رگال دار

زمانی از کارتن‌‌‌های رگال دار استفاده‌‌‌ می‌شود که بخواهید لباس‌ها خود را بسته بندی کنید. به دلیل داشتن قیمت بالای این کارتن‌ها بهتر است که تنها بر‌ای بسته بندی لباس‌‌‌های مجلسی، کت و شلوار و غیره استفاده شود. در واقع در داخل جعبه‌‌‌های رگال دار میله‌‌‌های وجود دارد که‌‌‌ می‌توانید گیره لباس‌ها را به آن آویزان کنید این کار از چروک شدن لباس‌‌‌های شما جلوگیری‌‌‌ می‌کند. همچنین بعد از بستن درب جعبه شما‌‌‌ می‌توانید اطمینان داشته باشید که هیچ گونه آسیب و یا صدمه‌‌‌ای به لباس‌‌‌های شما وارد نخواهد شد.

جعبه‌‌‌های مخصوص حمل مواد غذایی

بر‌ای بسته بندی مواد غذایی فاسد شدنی بر‌ای جابجایی نیاز است از جعبه‌‌‌های مخصوص حمل مواد غذایی که یخ زده هستند استفاده کنید. به دلیل این که هنگام جابجایی یخچال و فریزر شما ‌‌باید تمامی وسایل و مواد غذایی خود را از آن خارج کنید و به مدت طولانی یخچال و فریزر را داخل برق نزنید بهترین گزینه استفاده نمودن از جعبه‌‌‌های یخ زده مواد غذایی است. در صورت جابجایی و اسباب کشی‌‌‌ می‌توانید با بابری‌‌‌های سطح کشور تماس بگیرید و یا بر‌ای خرید کارتن و جعبه بر‌ای بسته بندی وسایل از آن‌ها راهنمایی بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *