روش‌های بسته بندی لوستر

از مهم‌ترین لوازم و وسایل منزل لوستر است که در زمان جابجایی و اسباب کشی ممکن است دچار آسیب و مشکل شود، بسته بندی لوستر در زمان جابجایی اهمیت بالایی دارد، برای همین لازم است از روش‌های بسته بندی لوستر اطلاع داشته باشیم.
از آنجایی که لوستر‌‌ها‌ بهترین گزینه برای نورپردازی و دکوراسیون منزل شما هستند‌‌ می‌تواند در بخش‌‌‌‌های مختلفی از ساختمان از آن‌‌ها استفاده نمود از قبیل راهروها، آشپزخانه، سالن پذیرایی و حتی اتاق خواب.

چنانچه قصد جابجایی از شهری به شهر دیگری دارید لازم است که حتما برای این که اطمینان حاصل پیدا کنید که برای وسایل شما مشکلی ایجاد نمی‌شود.
اگر ساکن اصفهان هستید بهتر است با شرکت‌‌‌‌ اسباب کشی اصفهان تماس گرفته و از آن‌‌ها کمک بگیرید.

بسته بندی لوستر در زمان جابجایی 

روش‌‌‌‌های بسته بندی لوستر

اگر اشتباهات در اسباب کشی‌‌ را به حداقل برسانید، اسباب کشی خوبی خواهید داشت.
پیش از هر گونه اقدامی لازم است که برق ساختمان را در ابتدای امر قطع کنید.
معمولاً برای باز کردن لوستر به دو یا سه نفر احتیاج داریم البته این مورد بستگی به ابعاد لوستر شما دارد. چنانچه که لوستر شما بسیار بزرگ است بهتر است در صورت امکان دو نفر روی نردبان و دو نفر نیز در پایین نردبان حضور داشته باشند.

ممکن است که هنگام باز کردن لوستر یک سری از قطعات آن از جمله آویزهای لوستر از هم جدا شوند، به همین علت لازم است که دقت و توجه ویژه و خاصی داشته باشید بعد از جدا کردن لوستر از قلاب سقف آن را با دقت هر چه تمام‌تر بسته بندی کنید و یا هنگام بسته بندی لوستر دفترچه راهنمای آن را نیز مطالعه کنید.

در صورتی که به هر دلیلی تمایل ندارید که از شرکت‌‌‌‌های باربری برای حمل اثاثیه استفاده کنید‌‌ می‌توانید برای بسته بندی لوستر و سایر وسایل حساس و شکستنی را به خوبی بسته بندی کنید.

نکاتی که باید برای بسته بندی لوستر در نظر بگیرید از جمله:

چنانچه برای مکانی برای جعبه‌‌‌‌هایی لوستری که خریداری‌‌ می‌کنید داشته باشید‌‌ می‌توانید از آن‌‌ها برای جابجایی و حمل و نقل استفاده کنید چرا که همیشه جعبه‌‌‌‌های اصلی بهترین گزینه برای این کار هستند و شما‌‌ می‌توانید با اطمینان بیشتری حمل و جابجایی لوازم را داشته باشید.

اما در صورتی که جعبه‌ی اصلی لوستر در دسترس نبود‌‌ می‌توانید از تعداد کارتن در ابعاد مناسب استفاده کنید. به همین دلیل باید توجه داشته باشید که کارتنی که برای این وسیله در نظر‌‌ می‌گیرد از مقاومت و ضخامت مناسبی برخوردار باشد.

سایر وسایل دیگر مانند چسب‌‌‌‌های پهن، ماژیک یا برچسب و قرار دادن ضربه گیر در بخش‌‌‌‌هایی از کارتن که از تکان خوردن جعبه در هنگام جابجایی و حمل و نقل استفاده نماید این کار باعث تضمین و اطمینان از آسیب نرسیدن به لوستر را دو چندان می‌کند.

کارتن‌‌‌های اسباب کشی یکی از اجزای لاینفک حمل و نقل اثاثیه منزل خواهد بود، زیرا وجود آن‌ها باعث می‌شود که بسیاری از وسایل خود مانند انواع کتاب، ظروف و مواردی از این دست را به صورت مجزا در این کارتن‌ها دسته بندی کنید.

کارتن‌های مقوایی در اشکال و اندازه‌های مختلف وجود دارد و می‌تواند به منزله یک محافظ مناسب برای وسایل به شمار‌ آید، زیرا آن‌ها باعث می‌شوند که وسایل شما آسیب جدی نبینند. می‌توانید این جعبه‌ها را در زمانی که نیازی به استفاده از آن‌ها ندارید تا کنید و با این کار در فضای خود صرفه جویی نمایید. بسیاری از شرکت‌های حرفه‌ای حمل اثاثیه کارتن‌های مستحکم باربری را با قیمت مناسبی می‌فروشند.

بسته بندی لوستر در زمان جابجایی 

اهمیت بسته بندی لوستر‌‌ها در زمان جابجایی

از آنجایی که لوسترها یکی از وسایل تزیینی در هر منزل یا ادار‌‌ها‌ی هستند و برای نورپردازی مورد استفاده قرار‌‌ می‌گیرند. لوستر‌‌ها به دلیل داشتن لامپ‌‌‌‌هایی در ابعاد مختلف اعم از کوچک تا بزرگ و همچنین قطعات مختلفی از بلور و فلز ساخته شد‌‌ه‌اند و داری آویزها و قطعات که قابل شکسته شدن و بسیار حساس هستند.

یک کارتن یا جعبه مخصوص بسته بندی لوستر تهیه کنید.

اولین اجزایی که بهتر است از لوستر جدا شود لامپ‌‌‌‌های آن‌‌ می‌باشد. زیرا امکان سوخته شدن و یا شکسته شدن لامپ‌‌ها بسیار بالا است بعد از جدا کردن لامپ‌‌ها لازم است که آن را داخل جعبه و یا کارتن و اطراف آن را از فوم، کاغذهای بسته بندی یا پارچه و غیره استفاده نمایید. این کار موجب‌‌ می‌شود که از آسیب رسیدن به لامپ‌‌‌‌های شما جلوگیری شود.
بعد از این مرحله نوبت به بدنه اصلی لوستر است که معمولاً لوستر‌‌ها از جنس شیشه یا بلور هستند برای بسته بندی آن‌‌ها از پوشش‌‌‌‌های محافظتی و پلاستیک‌‌‌‌های حباب دار استفاده‌‌ می‌کنیم البته توجه داشته باشید که برای جلوگیری از رسیدن هر گونه آسیبی به لوستر شما فضای اطراف لوستر را با دقت هر چه تمام‌تر پر کنید.

همچنین بهتر است برای محافظت بیشتر روی لوستر خود را نیز با پارچ‌‌ها‌ی نرم کاملا بپوشانید سپس درب جعبه را ببندید و روی آن را برچسب بزنید تا هنگام جابجایی بیشتر مراقب باشند و از قرار دادن وسیله و یا جعبه‌‌‌‌های دیگر روی آن خودداری نمایند.

بسته بندی لوستر در زمان جابجایی 

شاید شما برای بسته بندی لوستر خود تمایل نداشته باشید که قطعات آن را از هم جدا کنید یا در این حوزه تخصص و مهارت کافی ندارید.
باید گفت که اصلا جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد‌‌ می‌توانید روی سطح زمین پلاستیک حباب دار پهن کنید و به آرامی لوستر را روی آن قرار دهید و هر کدام از قسمت‌‌‌‌های آن را با پلاستیک حباب دار پوشش دهید توجه داشته باشید که از هیچ بخشی غافل نشوید.

برای مابین قطعات نیز‌‌ می‌توانید از پارچه یا کاغذ استفاده کنید و سپس آن را به آرامی داخل جعبه بگذارید. برخی از جعبه‌‌‌‌های مخصوص بسته بندی لوستر هستند که در اطراف آن‌‌ها از یونولیت و غیر برای مراقبت و محافظت بیشتر استفاده‌‌ می‌شود‌‌ می‌توانید تهیه کنید.

در صورتی که جعبه مورد نظر لوستر خود را پیدا نکردید‌‌ می‌توانید از شرکت‌‌‌‌های اتوبار اصفهان خریداری کنید. این شرکت‌‌ها انواع کارتن‌‌ها را در ابعاد و اندازه‌‌‌‌های مختلف و بسته به نوع مواد وسایل بسته بندی در اختیار دارند تنها‌‌ می‌توانید با سفارش دادن تعداد و کاربرد آن برای محصول، کارتن یا جعبه مورد نظر خود را سفارش دهید.

بسته بندی لوستر در زمان جابجایی 

نصب و راه اندازی لوستر در منزل جدید

برای نصب کردن لوستر نیز لازم است که مانند همان مراحل جدا کردن لوستر ابتدا برق را قطع کنید. جعبه بسته بندی لوستر را باز کنید و سپس قطعات لوستر را که از هم جدا کرده‌اید، را مجدداٌ سر هم کنید. کلیه لامپ‌‌‌‌های لوستر را با دقت هر کدام را وصل کنید.

برای نصب لوستر نیز باید از چند نفر کمک بگیرید. به این صورت که دو نفر پایین قرار‌‌ می‌گیرند و لوستر را نگه‌‌ می‌دارند و دو نفر در بالای نردبان تا آن‌‌ها بتوانند لوستر را در محل اصلی خود نصب کنند.

شاید برایتان جالب باشد که شرکت‌‌‌‌های بسته بندی لوازم منزل اصفهان علاوه بر این که وظیفه‌ی حمل و نقل وسایل را برعهده دارند، برای نصب آن نیز‌‌ می‌توانید با آن‌‌ها‌ تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *