بسته بندی وسایل

بسته بندی وسایل خاص مانند آینه‌ها، لامپ و یا ویترین‌ها از جمله مواردی است که هنگام حمل اثاثیه منزل لازم است به آن توجه ویژه‌ای شود. به این دلیل که آنها شامل قسمت‌های شکستنی هستند و نیاز به روش‌های تخصصی در جابجایی دارند. چگونگی حمل و جابجایی کمد به تخصص و مهارت نیاز دارد. برای بسته بندی هر کدام از این وسایل لازم است تا به نکات موجود درباره هر کدام توجه شود. بسته بندی و حمل اثاثیه منزل اصفهان را به دست افراد کاردان بسپارید.

جابجایی ویترین چگونه انجام می‌گیرد؟

به طور کلی می‌توان گفت که ویترین‌ها به دو نوع کلاسیک و مدرن دسته بندی می‌شوند. در ویترین‌هایی که به سبک کلاسیک ساخته شده‌اند، بدنه آن‌ها به صورت کار شده وجود دارد و در بوفه‌های مدرن بدنه آن به صورت ساده و بدون طراحی‌های پیچیده می‌باشد.

نکته‌ای که لازم است به آن توجه داشته باشید این است که در برخی موارد جابجایی وسایلی مانند ویترین می‌تواند زمان بسیار زیادی را از شما بگیرد. به این دلیل که لازم است تمام توجه و دقت افرادی که برای جابجایی آن تلاش می‌کنند در راستای عدم آسیب دیدن چوب و شیشه‌های آن باشد.

معمولا ویترین‌ها به گونه‌ای ساخته می‌شوند که وزن زیادی دارند. به همین دلیل جابجایی آن توسط یک نفر امکان پذیر نیست و لازم است حداقل دو نفر که از تجربه کافی در این زمینه بهره مند هستند برای حمل آن وارد عمل شوند.

بسته بندی اثاث

یکی از موثرترین کارهایی که قبل از جابجایی ویترین در حمل اثاثیه منزل خود می‌توانید انجام دهید این است که ویژگی‌های منزل جدید را بررسی کنید تا به این نتیجه برسید که آیا واقعا نیاز به یک بوفه برای آن دارید و به طور کلی آیا جابجایی آن ارزش هزینه‌هایی که در پی خواهد داشت را دارد و یا خیر؟ پاسخ به این سوالات باعث می‌شود تا اگر نیازی به جابجایی آن به خانه جدید ندارید، از هزینه‌هایی که ممکن است این کار در پی داشته باشد، در امان باشید.

مراحل بسته بندی ویترین

به منظور جابجایی ویترین می‌توانید از نیروی خدمات شرکت اتوبار اصفهان بهره مند شوید. با این حال لازم است به نکاتی که در این باره وجود دارد توجه کنید. بهتر است تمام وسایل تزیینی داخل ویترین را تخلیه کنید. اگر ویترین دارای کشوهای مختلفی است، بهتر است در صورت امکان آن‌ها خارج نمایید. از آنجایی که ویترین‌ها بسیار سنگین وزن هستند، بهترین کاری که می‌توانید برای جابجایی آن انجام دهید این است که اجزای قابل تجزیه را از آن جدا سازید.

یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که درب ویترین‌ها را به طور کامل خارج کنید این کار به جلوگیری از آسیب دیدن آن‌ها کمک می‌کند برای باز کردن می‌توانید از ابزاری مانند پیچ گوشتی استفاده کنید. اگر به تنهایی از عهده این کار نمی‌آیید، می‌توانید از نیروی خدمات شرکت اسباب کشی در اصفهان کمک بگیرید.

برای جلوگیری از آسیب دیدن ویترین بهتر است با استفاده از وسایلی مانند سلفون و یا پلاستیک‌های حبابی تمام بدنه آن را بپوشانید و با استفاده از چسب‌های پهن، به صورت ضربدری این پوشش‌ها را مقاوم کنید. یکی از کارهایی که می‌تواند به صورت کاملا موثر به شما کمک کند پیچیدن انواع پتو دور بدنه ویترین خواهد بود.

بسیاری از وسایل منزل وجود دارد که جابجایی آن‌ها نیاز به تخصص و تجربه دارد. به همین دلیل بهتر است که شخصا برای حمل آن‌ها اقدام نکنید، زیرا در بسیاری از موارد نه تنها کار به صورت موثر انجام نمی‌شود، بلکه باعث ایجاد خسارت خواهد شد.

برای این کار بهتر است از نیروی خدمات شرکت باربری و حمل اثاثیه منزل اصفهان کمک بگیرید، زیرا در این صورت اطمینان خواهید داشت آن‌ها با کمترین مشکل این کار را برای شما انجام خواهند داد.

پس از آنکه تمام کشوها را از ویترین خارج کردید، بهتر است وسایل داخل آن را مرتب و در کارتون‌های جداگانه بسته بندی کرده و داخل کشور را تمیز نمایید. در پایان می‌توانید آن‌ها را به صورت جداگانه برای حمل و نقل آماده کنید.

بسته بندی اثاث

نکاتی در جابجایی آینه‌ها

آینه‌ها یکی دیگر از وسایلی هستند که در هنگام حمل اثاثیه منزل لازم است به نحوه جابجایی آن‌ها توجه شود، زیرا یک بی احتیاطی کوچک ممکن است منجر به شکستن آن‌ها شود. مهم‌ترین وسایلی که می‌توانید هنگام بسته بندی آن‌ها استفاده کنید، شامل انواع پارچه و پتو، چسب پهن، کارتن‌های چند لایه و پلاستیک‌های ضربه گیر حبابدار می‌باشد.

مسئله بسته بندی وسایل بسیار اهمیت دارد، زیرا اگر روش‌های آن به صورت اصولی و استاندارد انجام شود، باعث جلوگیری از وارد شدن هر گونه آسیب و شکستگی خواهد شد. بهترین کاری که می‌توانید برای بسته بندی وسایل خاص خود انجام دهید این است که چند روز قبل از تاریخ حرکت برای انجام آن اقدام کنید. می‌توانید از دوستان و خانواده خود برای کار کمک بگیرید و یا از تجربه خدمات یک شرکت باربری برخوردار شوید. این کار می‌تواند به کاهش استرس شما و هزینه‌هایی که ممکن است در پی داشته باشد بینجامد.

بهتر است هنگام بسته بندی آینه‌ها، فضای مناسبی را برای بسته بندی آن‌ها در نظر بگیرید. می‌توانید گوشه‌ای از خانه را که وسایل کمتری در آن قرار دارد برای این کار در نظر داشته باشید. میزهای ناهارخوری و پذیرایی یکی دیگر از مکان‌هایی است که برای بسته بندی مناسب خواهند بود. بهتر است قبل از اقدام برای بسته بندی آینه‌ها، پارچه و یا پتوهایی را بر روی زمین قرار دهید.

بسته بندی‌های بزرگ‌تر ممکن است کمی زمان بر و پر دردسر باشد. با این حال این روش نیز می‌تواند شبیه به بسته بندی آینه‌های کوچک صورت گیرد. به یاد داشته باشید که تمام مراحل بسته بندی و بارگیری وسایل خاص مانند آینه‌ها و یا ویترین می‌تواند توسط نیروی خدمات شرکت اثاث کشی در اصفهان انجام شود، شما با استخدام آن‌ها این امکان را خواهید داشت که در بسیاری از هزینه‌های خود صرفه جویی کرده‌اید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *