کامیون‌های حمل بار

بهترین گزینه را برای انتخاب کامیون‌های حمل بار در نظر بگیرید. بخاطر اهمیتی که این ماشین‌ها دارند بهتر است با صرف وقت بیشتری ماشین باربری خود را انتخاب نمایید. همیشه اغلب افراد فکر می‌کنند که هنگامی‌ که کامیون‌های حمل بار را اجاره می‌کنند باید از حداکثر ظرفیت‌های باربری استفاده کنند و تمام وسایل شان را در داخل این کامیون جا بدهند.

در صورتی که این فکر بسیار غلط است و چنین چیزی امکان پذیر نیست. همیشه باید به بار خود دقت کنید و بعد از آن وسیله‌ای را که می‌خواهید را اجاره کنید شاید باید دو کامیون را برای اسباب و لوازم خود انتخاب نمایید.

اگر بخواهید تمام وسایل خود را که از ظرفیت این خودرو‌ها به دور است و باید یک خودرو دیگر نیز سفارش بدهید در آن جا بدهید باعث خواهد شد که وسایل شما روی هم قرار بگیرند و مشکل ساز شوند. در مواقعی که بار به مقصد رسید و خواستید آن را از ماشین خارج نمایید به سختی این کار را می‌توانید انجام دهید چون تمام وسایل شما به روی هم قرار دارد و احتمال دارد به وسایل ضربه وارد شود.

کامیون حمل بار

پس باید در نظر داشته باشید که می‌خواهید چه ماشینی را برای خود انتخاب نمایید. کامیون‌هایی که برای حمل بار و اثاثیه منزل از آن‌ها استفاده می‌کنید دارای یک مقدار از ظرفیت برای وسایل شما هستند.

که ابعاد داخل ماشین با متر مکعب اندازه گیری می‌شوند این اندازه تمام محیط کامیون را اندازه گیری می‌کند از سقف تا کف کامیون را مورد بررسی قرار می‌دهد. البته قرار دادن استاندارد بسته بندی در داخل کامیون‌ها خود به نوعی برای ایجاد فضای مناسب مفید است.

بیشتر شرکت‌های اسباب کشی اصفهان میزان اموال شما را در نظر خواهند گرفت و بر طبق آن کامیون یا ماشین‌های دیگری را که برای حمل کالا‌های بسته بندی شده مناسب هستند را تهیه می‌کند و آن را با کارگران درخواستی به مشتری تحویل خواهد داد.
اگر از اسباب و وسایلی که دارید تکه‌های بزرگی را بخواهید جا به جا کنید مثل مبلمان یا میز ناهار خوری که به طبع جای زیادی را به خود اختصاص خواهد داد. با این حال قسمت ذخیره یا باقی مانده این خودرو‌ها کاهش می‌یابد. 9 نکته ضروری برای جابجایی مبلمان را حتما رعایت کنید.

لوازم خود را با آنچه که برای سفارش خودرو مناسب اسباب کشی استفاده می‌کنید را تخمین بزنید زیرا استفاده از وسایل بزرگ در اسباب کشی جای زیادی را به خود اختصاص خواهد داد. پس بهتر است تعداد وسایل بزرگی را که می‌خواهید جا به جا کنید را به شرکت باربری در میان بگذارید.
تا آنان بر حسب تجربه‌هایی که دارند بتوانند مشاوره خوبی را به مشتری ارائه بدهند و دیگر نیازی نیست که بعد از سفارش خودرو دچار نگرانی شوید که وسایل شما در داخل خودرو جا خواهند گرفت یا این که با کمبود جا رو به رو خواهید شد.

ایمنی لازم در اجاره کامیون

اجاره کامیون مناسب برای باربری دارای اهمیت زیادی است این که این ماشین تمام استاندارد‌های لازم را داشته باشد و مطمئن باشید که این خودرو‌ها از لحاظ ایمنی مناسب هستند. اگر به ایمنی این وسایل دقت نکنید این باعث خواهد شد که در طول مسیر با حادثه‌ای دچار نشود.

اگر به این موارد در انتخاب خودرو مناسب دقت نکنید باعث ایجاد یکسری از مشکلات خواهد این مشکلات مانند این است که وسیله یا ابزاری را که در ماشین قرار داده‌اید شکستنی باشد و با یک تکان ناگهانی یا خوب نبودن ماشین این وسایل شکستنی شکسته شده باشند.

و به وسایل خسارت زده می‌شود که اگر شرکت اتوبار اصفهان آن را بیمه نکرده باشد خسارت جبران ناپذیر است و شرکت یا راننده خودرو مسئولیت آن را بر عهده نخواهد گرفت.

کامیون حمل بار

پس این نکته را نیز در نظر داشته باشید که شرکتی را انتخاب کنید که در دادن ارائه خدمات حرفه‌ای باشد و وسایل و لوازمی‌ را که در کامیون بار میزند را بیمه کند که اگر احیانا مشکلی برای ماشین پیش آمد و وسایل از بین رفتند یا این که صدمه دیدند بتوانید خسارت آن را جبران کنید و شرکت باربری هزینه خسارت را برای شما بپردازد.
از کامیون‌های حمل باری استفاده کنید تا بیشتر از وسایلی که برای بارکشی انتخاب نموده‌اید جا داشته باشد. هنگامی‌ که کار به پایان رسید و کامیون مورد نظر تقریبا به مقصد نزدیک شد می‌توانید دیگر کمی‌ جانب احتیاط را رد کنید. کامیون‌هایی که برای حمل اثاثیه منزل می‌توانید از آن استفاده کنید را بیان می‌کنیم. به کار بردن ماشین‌هایی که دارای حجم کم و سبک هستند بیشتر برای اسباب و لوازم کم از آن‌ها استفاده می‌شود.

انواع ماشین سبک برای باربری

  •  وانت
  • وانت پراید
  • وانت نیسان

که این ماشین‌ها بهتر است که مسقف باشند تا به وسایل داخل ماشین ضرری زده نشود.

انواع ماشین نیمه سنگین برای باربری

بنابراین ماشین‌های نیمه سنگین مانند:

  •  کامیون
  • خاور
  • هیوندا
  •  ایسوزو
  • کامیونت

که برای وسایل زیاد از این‌ها استفاده می‌شود چون دارای فضای زیادی هستند و این که این مزیت را نیز دارند که مدل طراحی شده این ماشین‌ها به این گونه است که دارای یک سقف پوشیده است.

که این یک مزیت فوق‌العاده برای یک ماشین باربری است. یکی دیگر از ماشین‌های حمل بار ماشین‌های سنگین هستند برای وسایل بزرگ کاربرد دارند مانند‌تریلی، ترانزیت، ده تن، کفی، ترانزیت یخچالی، بیست تن،‌تریلی تانکر فاو و غیره ماشین‌هایی هستند که می‌توان برای استفاده از حمل بارهای بزرگ می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

در صورتی که لوازم در حد کم است می‌توانید آن‌ها را با یک ماشین کوچک نیز جا به جا کنید و دیگر نیازی به اجاره کردن این مدل از کامیون‌ها را نخواهید داشت. و حتی در هزینه‌های خود برای استفاده از کامیون‌ها صرفه جویی می‌کنید. ابتدا برای این که از کامیون‌های حمل بار را انتخاب کنید بهتر است مواردی را مورد بررسی قرار دهید یکی از این گزینه‌ها مشخص کردن نوع بار و لوازمی‌ که می‌خواهید بار بزنید مانند بار‌های سنگین، نیمه سنگین، و بار‌های سبک است.
مسافتی را که ماشین باربری می‌خواهد طی کند تا به مقصد برسد را تخمین بزنید. جا به جایی‌های درون شهری و بین شهری را فراموش نکنید. زمانی که بار تحویل داده می‌شود را حتما چک کنید تا با زمانی که تخمین زده‌اید هماهنگی داشته باشد. اگر دیدید که زمان بندی را که تخمین زده بودید درست از آب در نمی‌آید از راننده علت تاخیر را جویا شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *