راهکار اسباب ‌کشی

یکی از مهم‌ترین وظایف و فعالیت‌های یک شرکت‌ باربری اسباب‌کشی، حمل و نقل اثاثیه است. این شرکت‌ها به تمامی هموطنان عزیز به خصوص سالمندان و افراد مسن خدمات اسباب‌کشی ارائه‌ می‌دهد در صورتی که این افراد قصد جابجایی از مکانی به مکان دیگر را داشته باشند با استفاده از نیروهای مجرب و آموزش‌ دیده به این افراد خدمت‌رسانی‌ می‌کنند.
جابجایی و اسباب‌کشی وسایل و لوازم منزل کاری سخت و طاقت‌فرسا است، به ویژه برای پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در این سن این دشوار چند برابر افزایش‌ می‌یابد به همین علت بهترین کار تماس گرفتن با مراکز و شرکت‌های حمل اثاث در اصفهان است. روش‌های آماده کردن شرایط خانه قبل از اسباب‌کشی و انتخاب خدمات شرکت باربری حرفه‌ای‌ می‌تواند به شما در این زمینه کمک شایانی کند.

علت اسباب ‌کشی

شاید افراد سالمند علت‌های مختلفی برای حمل اسباب و اثاثیه منزل خود داشته باشند مانند:

  • نزدیک‌‌تر شدن به فرزندان
  • به دلیل مشکلات و ناراحتی‌ها و بیماری‌هایی که دارند نیاز است که در مکان دیگری زندگی کنند.
  • احتیاج به تحرک و جابجایی کمتر دارند
  • نزدیک بودن به سرویس‌های بهداشتی و مراکز درمانی
  • انتقال و جابجایی به خانه‌ی کوچک‌‌تر و جمع و جور

علت اسباب‌کشی

ترک کردن منازلی که افراد مسن در آن سال‌های زیادی زندگی کردند و خاطرات تلخ و شیرین زیادی با آن دارند کار سخت و دشواری است که احتمالا این راه، راه طولانی باشد و شما‌ می‌توانید با کمک و همدلی کردن آن‌ها این سختی را به آسانی تبدیل کنید. بخش عظیمی از این موضوع این است که این افراد به علت عوض کردن مکان زندگی خود و استفاده از خدمات شرکت‌های اتوبار مانند بسته‌بندی وسایل و لوازم‌ می‌توانند اسباب‌کشی را کمی راحت‌‌تر و سهل‌‌تر انجام دهند.

پیش از شروع باربری

زمانی که تصمیم‌ می‌گیرید که اسباب‌کشی کنید و از مکانی به مکان جدیدی بروید هنگام جمع کردن وسایل متوجه خواهید شد که بخشی از این وسایل دیگر قابل استفاده نیستند و باید یا دور ریخته شوند و یا به افرادی که به آن‌ها نیاز دارند اهدا شود همچنین برخی از وسایل را که ارزش مالی دارند را‌ می‌بایستی بفروشید و پول آن را در مصارف دیگر خرج کنید.

مهربان و ملاحظه گر باشید

زمانی که‌ می‌خواهید وسایل افراد مسن را بسته‌بندی کنید پیوسته از آن‌ها سوال بپرسید و اجازه دهید تا آن‌ها نیز در این فرایند شما را همیاری کنند و آن‌ها احساس ارزشمندی بیشتری کنند. اگر به هر دلیلی برای بسته‌بندی وسایل منزل به آن‌ها اجازه دخالت ندهید احساس ناتوانی‌ می‌کنند و دلشان‌ می‌شکند اگر هم کاری انجام‌ می‌دهند که درست نیست از آن‌ها ایراد نگیرید.
وسایل و لوازمی که سالمندان به آن‌ها وابستگی دارند را به هیچ عنوان دور نریزید و اگر هم تصمیم به چنین کاری دارید حتما از آن‌ها اجازه بگیرید. زمانی که‌ می‌خواهید وسایل افراد سالمند را بسته‌بندی کنید. مراقبت باشید که یک سری از وسایل برای این افراد یادگاری هستند و با آن‌ها خاطرات و وابستگی‌های زیادی دارند مانند عکس‌های قدیمی، خانوادگی و غیره‌ می‌باشد.

برای بسته‌بندی از دوستان و آشنایان نیز کمک بگیرید

یکی از بهترین روش‌ها این است که هنگام بسته‌بندی وسایل از دوستان و آشنایان کمک بگیرید، اما باید توجه داشته باشید که عجله کردن در جابجایی و اسباب‌کشی و بسته‌بندی وسایل اصلاً کار صحیحی نیست و ممکن است وسایل شما آسیب ببینند. بسته‌بندی وسایل افراد سالمند باید وقت کافی و با حوصله انجام شود. بهترین کار این است که در ابتدا برای بسته‌بندی و جمع کردن وسایل و اینکه‌ می‌خواهید اول از کجا شروع کنید برای خود اولویت‌بندی کنید و آن‌ها را نیز در جریان بگذارید سپس اقدامات لازم را انجام دهید.

ویژگی‌های خانه در اسباب‌کشی با افراد سالمند

خوب است پیش از اسباب‌کشی و حمل اثاثیه منزل با افراد مسن از متراژ مساحت منزل جدید مطلع شوید. در صورتی که اگر‌ می‌خواهید به مکان کوچک‌تری نقل مکان کنید باید وسایلی که به هیچ عنوان به کار نمی‌آید و قدیمی است را دور بریزید البته قبل از آن از آن‌ها اجازه بگیرید و این کار را انجام دهید. همچنین هنگام چیدمان منزل جدید حتما نظر آن‌ها را نیز بپرسید تا شما را راهنمایی کنند.

اسباب‌کشی وسایل افراد مسن و چیدمان منزل جدید

برای چیدمان وسایل تا جایی که‌‌ دستتان باز است سعی کنید که وسایل را مانند منزل قبلی آن‌ها بچینید همچنین به جزئیات مانند جایی که کمد‌ها و تخت قرار گرفته بود و یا حتی قاب‌های عکس خانوادگی را در همان محل نصب کنید. برای چیدمان وسایل آشپزخانه نیز مانند خانه‌ی قبلی بچینید با انجام دادن این کارها موجب‌ می‌شود که تا آن‌ها به مکان جدید بهتر عادت کنند و احساس امن‌تری پیدا کنند.

رزرو یک شرکت باربری معتبر و مطمئن

چنانچه که‌ می‌خواهید یک اسباب‌کشی آسان و بی‌دغدغه‌ای برای افراد سالمند انجام دهید باید حتما از دو یا چند نفر از اعضای خانواده و بستگان آن‌ها در هنگام بسته‌بندی و اسباب‌کشی کمک بگیرید. از چند هفته یا چند روز قبل از اسباب‌کشی از شرکت حمل و نقل اثاثیه در اصفهان وقت قبلی بگیرید تا با حوصله و دقت فرایند اسباب‌کشی شما را انجام دهند شرکت‌های باربری با کمک گرفتن از چند کارگر حمل بار حرفه‌ای و مجرب‌ می‌توانید کمک بگیرید تا فرایند اسباب‌کشی را برای شما به خوبی انجام دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *