بسته‌ بندی کفش

ممکن است این سوال نیز برای شما پیش آمده باشد که بسته‌ بندی کفش چگونه است، مهم نیست که شما چند جفت کفش داشته باشید. یکی از مشغله‌‌هایی که معمولاً برخی از افراد در حین اسباب‌کشی برایشان به وجود می‌آید این است که دوست ندارند کفش‌هایشان هنگام اسباب‌کشی آسیبی ببیند.
به همین دلیل به دنبال بهترین روش برای بسته‌ بندی کفش خود هستند. شرکت باربری سپاهان بار در این گفتار به شما نحوه بسته‌بندی صحیح کفش‌‌ها را آموزش می‌دهد تا از هرگونه آسیب و له‌شدگی کفش‌‌‌های شما در حین اسباب‌کشی و جابجایی جلوگیری شود.

انواع کفش‌‌ها

  • اسپرت
  • طبی
  • ورزشی

بسته‌بندی انواع کفش‌‌ها

قبل از شروع بسته‌بندی کفش‌‌ها باید کفش‌‌ها را از همدیگر جدا کنیم یعنی در گوشه‌ای کفش‌‌‌های مجلسی گوشه دیگر کفش‌‌‌های اسپرت به همین صورت آن‌‌ها را با توجه به کارایی که دارد از همدیگر تفکیک کنید در این بین اگر مشاهده کردید که کفشی سایز شما نیست و دیگر از آن استفاده نمی‌کنید بهتر است از بسته‌بندی کردن آن صرف‌نظر کنید و آن را به شخصی هدیه دهید. سپس کفش‌‌ها را کاملاً تمیز کرده سپس از اقدام به بسته‌بندی کنید.

بسته‌بندی انواع کفش‌‌ها

1. بسته‌بندی کفش‌‌‌های پاشنه بلند

بهترین روش بسته‌بندی ویژه برای کفش‌‌‌های پاشنه بلند و مجلسی جعبه‌‌‌های مخصوص خود کفش است در صورتی که جعبه کفش در دسترس ندارید. بهترین کار این است که داخل حرکت مقداری روزنامه مچاله کنید و یا از پارچه نیز می‌توانیم برای این کار کمک بگیرید. سپس داخل کفش قرار دهید تا کاملاً فضای خالی کفش را پر کند هر کدام از لنگه‌‌‌های کفش را به صورت جداگانه با استفاده از پلاستیک‌‌‌های حباب‌دار بپیچید و با چسب پهن آن را محکم کنید در پایان که تمامی کفش‌‌ها را به همین صورت بسته‌بندی کردید یک جعبه بزرگ تهیه کنید و تمامی کفش‌‌‌های خود را داخل آن قرار دهید. سعی کنید کفش‌‌ها را به صورت منظم در کنار یکدیگر بچینید و از فشرده شدن آن‌‌ها بر روی هم جلوگیری کنید. در صورتی که داخل جعبه فضای بین کفش‌‌ها خالی مانده سعی کنید با استفاده از روزنامه یا پارچه آن‌‌ها را کاملاً پوشش دهید.

2. دسته‌بندی کفش‌‌‌های اسپرت

این نمونه از کفش‌‌ها به راحتی تمیز می‌شود چون اغلب آن‌‌ها از جنس چرم، جیر، نایلون و یا پارچه‌ای هستند و با یک دستمال نمدار نیز کاملاً تمیز می‌شود. داخل این کفش‌‌ها را نیز با استفاده از روزنامه می‌توانید پر کنید و بعد توسط پلاستیک‌‌‌های حباب‌دار که اطراف آن بپیچید و سپس داخلِ کارتون بسته‌بندی کنید. درب جعبه را محکم ببندید و روی آن برچسب بزنید تا کاملاً مشخص شود که داخل آن کفش وجود دارد تا در صورت نیاز به راحتی آن را پیدا کنیم.

3. بسته‌بندی کفش‌‌ها با استفاده از چمدان، کیف دستی یا کوله‌پشتی

اگر به هر دلیلی کارتن مناسب و خوبی برای بسته‌بندی کفش‌‌‌های خود پیدا نکرده‌اید می‌توانید آن‌‌ها را داخل چمدان به خوبی بسته‌بندی کنید. چمدان‌‌ها یکی از بهترین وسایلی هستند که شما می‌توانید بسیاری از وسایل خود را داخل آن بسته‌بندی کنید با این کار از بی‌استفاده ماندن و همچنین خالی ماندن چمدانی جلوگیری کرده‌اید و همین که وسایل اضافی خود را بسته‌بندی نموده‌اید بدون اینکه و با این کار در هزینه‌‌‌های خود نیز صرفه‌جویی کرده‌اید با قرار دادن کفش‌‌‌های خود داخل پلاستیک می‌توانید به صورت منظم آن‌‌ها را داخل چمدان به چینی و از این باب خیالتان راحت است که کفش‌هایتان آسیبی نمی‌بینند.

بسته‌بندی کفش‌‌ها با استفاده از چمدان، کیف دستی یا کوله‌پشتی

تجهیزات بسته‌بندی کفش

  • محافظت‌ کننده‌‌ها
  • کفی کفش

1. کمک گرفتن از محافظت‌کننده‌ برای بسته‌بندی

بهتر است زمانی که کفش‌‌‌های خود را بسته‌بندی می‌کنید حتما آن‌‌ها را از قبل تمیز کنید تا هیچ بویی هم ندهند. همچنین می‌توانید با تهیه کردن محافظت‌کننده‌ برای کفش‌‌‌های خود و قرار دادن آن‌‌ها داخل کفش مانع از هرگونه آسیب وارده به آن جلوگیری کنید. با این کار ساختار و شکل ظاهری کفش شما هیچ تغییری نخواهد کرد و شما از این بابت خیالتان آسوده می‌باشد.

2. کفی کفش

استفاده از استفاده کردن از کفی کفش‌‌ها تعویض به موقع آن‌‌ها می‌تواند در شکل ظاهری و همچنین جلوگیری از بو گرفتن کفش بسیار موثر و کارا باشد. معمولاً کفی کفش‌‌ها به مرور زمان پاره و از بین می‌رود پس بهتر است هر زمان که لازم بود کفی جدیدی جایگزین کنید. استفاده از کفی کفش‌‌ها از نظر پزشکی و سلامتی نیست توصیه شده است کپی‌‌ها می‌توانند در برابر باکتری‌ها و قارچ‌ها از بنا‌‌های ما محافظت کند و یکی از راهکار‌‌های مفید و عالی در خصوص بهداشت رعایت بهداشت در زمان اسباب‌کشی می‌باشد. همچنین کفی کفش‌ نمی‌توانند دوام و کیفیت و عمر کفش شما را نیز تا مدت زمان طولانی افزایش دهد.

نکات مهم

در صورتی که در روز بارانی اسباب‌کشی می‌کنید توجه داشته باشید که اگر از کارتن مقوایی برای حمل و نقل اثاثیه استفاده می‌کنید به ویژه کفش‌هایتان مراقب باشید رطوبت به داخل کفش‌‌‌های شما وارد نشود و آن‌‌ها آسیب نرساند. مراقب باشید که وسایل سنگین روی جعبه کفش‌‌‌های شما قرار داده نشود؛ چرا که امکان کج شدن و میوه شدن شکل شکل آن وجود دارد با رعایت کلیه نکات فوق می‌توان گفت که شما می‌توانید با خیالی آسوده اسباب‌کشی کنید. چنانچه وقت یا حوصله زیادی برای تمیز کردن و بسته‌بندی کفش‌‌‌های خود ندارید می‌توانید از شرکت‌‌های حمل کالا و اثاثیه در اصفهان در سطح شهر برای این کار کمک بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *