بسته بندی تلویزیون

تلویزیون یکی از وسایل پرکاربرد و ضروری در منزل است. هنگام اثاث‌کشی منزل باید توجه داشته باشید که این وسیله را با دقت بسیار بسته‌بندی کنید تا آسیبی ببیند زیرا قیمت یک دستگاه تلویزیون بسیار بالا است. لازم است که برای بسته‌بندی تلویزیون با احتیاط رفتار کنید. بهترین و مطمئن‌ترین راهکار این است که آن را داخل همان جعبه اصلی خودش قرار دهید با این کار دیگر جای نگرانی نخواهد بود.

وسایل موردنیاز برای جابجایی تلویزیون

وسایل موردنیاز برای جابجایی تلویزیون عبارتند از:

نوار چسب بسته‌بندی و نوار چسب رنگی و نوار چسب پهن همچنین تهیه نایلون‌های حباب‌دار برای جلوگیری از ضربه خوردن تلویزیون دورتادور آن پیچیده می‌شود بسیار مناسب است.

  • نایلون‌های حباب‌دار
  • فوم‌های بسته‌بندی یا کاغذ بسته‌بندی
  • جعبه تلویزیون بزرگ
  • پتو اسباب‌کشی
  • ماژیک
  • کارگران آموزش‌دیده و مطمئن

با در اختیار داشتن لوازم و وسایل مورد نیاز می‌توانید به راحتی کار جابجایی و بسته بندی تلویزیون را انجام دهید و آن را به منزل جدید انتقال دهید.

نکات مهم برای بسته‌بندی و جابجایی تلویزیون

نکات مهم برای بسته بندی تلویزیون

1. ابتدا برق را قطع کنید سپس سیم برق تلویزیون را مرتب و به نحو درست به پشت دستگاه با نوار چسب رنگی وصل کنید.

2. تمامی کابل‌ها را از وسایل کابلی، مثل کنسول بازی و دستگاه‌های صوتی قطع و جدا کنید. اطمینان حاصل کنید که تمامی آن‌ها را از محل اتصال خارج کرده‌اید تا در زمان برداشتن تلویزیون از روی دیوار باعث سقوط یا آویزان شدن تلویزیون نشود.

3. در صورتی که تلویزیون بر روی دیوار نصب است آن را از قلاب جدا کنید. این کار را با دقت و حوصله انجام دهید تا آسیبی به دیوار و تلویزیون وارد نشود.

4. از شخص دیگری بخواهید تا به شما کمک کند. بعد از جدا کردن تلویزیون از قلاب روی دیوار توجه داشته باشید که ممکن است آسیبی به دستگاه یا حتی خودتان وارد کنید پس با احتیاط و توجه انجام دهید.

5. بعد از برداشتن تلویزیون از روی دیوار سپس می‌توانید قلابی که روی دیوار است را نیز جدا کنید. تلویزیون را به مکانی امن و مسطح انتقال دهید.

6. بهترین شکل قرار دادن تلویزیون به صورت عمودی است مانند اینکه در حال تماشا کردن آن هستید. در صورتی که پایه‌ای برای نگه‌داشتن آن ندارید اشکالی ندارد لازم نیست ریسک کنید آن را به صورت افقی قرار دهید سطح مانیتور و تخت را مقابل دیوار قرار دهید. توجه داشته باشید که آن را به دیوار، نیمکت و یا نزدیک لبه میز قرار ندهید.

7. بعد از برداشتن قلاب از روی دیوار تمامی پیچ و مهره‌ها را بردارید تمامی وسایل را در گوشه‌ای قرار دهید تا در هنگام بسته‌بندی دچار سردرگمی نشوید.

8. اقداماتی که برای محافظت و مراقبت از صفحه نمایش تلویزیون باید انجام دهید. دو تکه مقوا را در اندازه صفحه نمایش برش بزنید سپس آن‌ها را مقابل تلویزیون با نوار رنگی بچسبانید. این کار تضمین می‌کند که چیزی نمی‌تواند موجب فشار، شکستگی یا فرورفتگی صفحه نمایش شما در طی اسباب‌کشی شود.

نحوه بسته بندی تلویزیون

9. بسته‌بندی تلویزیون را شروع کنید. حالا 3 الی چند دور با استفاده از نایلون حباب‌دار دورتادور تلویزیون خود را بکشید. سپس با استفاده از پتو بزرگ اسباب‌کشی دور تلویزیون قرار دهید و با نوار چسب بسته‌بندی را محکم کنید در هنگام اثاث‌کشی مشکلی رخ ندهد.

10. استفاده از جعبه مخصوص تلویزیون، شاید تصور کنید که پیچاندن تلویزیون با نایلون حباب‌دار و پتو دیگر کافی است و مشکلی برای دستگاه شما پیش نمی‌آید اما در صورتی که هدف شما محافظت از لوازم با ارزش و گران‌قیمت است برای این کار لازم است که یک جعبه تلویزیون محکم استفاده کنید. در صورتی که جعبه تلویزیون خود را دور ریخته‌اید یا دیگر قادر به استفاده از آن نیستید خوب است به صورت آنلاین یک جعبه سفارش دهید.

11. بعد از تهیه جعبه مورد نظر تلویزیون را داخل جعبه قرار دهید سپس درب جعبه را با نوار چسب پهن محکم کنید. با استفاده از ماژیک بالای جعبه تلویزیون علامت بزنید تا هنگام حمل و جابجایی آن دستگاه شما آسیبی نبیند.

12. جعبه تلویزیون را با استفاده از فوم‌های بسته‌بندی یا کاغذهای خرد شده برای بسته‌بندی پر کنید این کار به محکم و عایق بودن کارتن بسته‌بندی تلویزیون شما کمک می‌کند تا فضای که ممکن است در اثر جابجایی تلویزیون به او وارد شود و احتمال شکسته شدن آن وجود دارد را اشغال کنید.

13. داخل بسته‌بندی باید تلویزیون را به صورت عمودی قرار دهید. سپس آن را بر روی پهلو قرار ندهید و بر روی صفحه نمایش آن چیزی نگذارید. توجه داشته باشید که تلویزیون را در کنار سایر وسایلی که مشکوک به افتادن است و مکانی که ممکن است به سهولت بر روی زمین یا بیرون کامیون بیفتد، نگذارید تا صحیح و سالم به منزل جدید شما برسد.

14در ضمن می‌توانید از یک بالش نرم، تشک استفاده کنید این کار امنیت دستگاه شما را تضمین می‌کند.

چنانچه که برای اسباب‌کشی و بسته‌بندی این وسیله یا سایر وسایل حساس منزل خود استرس و نگرانی دارید لازم است که به شرکت اسباب کشی اصفهان مراجعه کنید تا فرایند بسته‌بندی و جابجایی را برای شما انجام دهند برای این منظور می‌توانید با شرکت باربری سپاهان بار تماس بگیرد و درخواست خود را ثبت کنید با این شرایط می‌توانید اطمینان خاطر پیدا کنید که دستگاه شما صحیح و سالم به مقصد می‌رسد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *