بسته‌ بندی ویترین

یکی دیگر از وسایل منزل ویترین و بوفه است که یک وسیله بسیار پرکاربرد با کشوها و قفسه‌های زیادی است که می‌توان وسایل و لوازم شخصی از جمله لباس‌ها یا مدارک و یا ظروف گران‌بها و چینی‌های خود را داخل آن نگهداری کنیم. ویترین یا کنسول معمولا از جنس چوب است که بسیار سنگین است و یکی از مشکلات بسته‌ بندی ویترین و جابجایی آن سنگین و حساس بودن این وسیله است که نیاز به مراقبت و دقت زیادی دارد.
در برخی از مواقع به دلیل کار شدن زیاد بر روی بدنه یا درب ویترین‌ها بایستی آن‌ها را جدا کرد و به صورت مجزا جابجا کرد. در صورتی درب ویترین قفل ندارد بهتر است با استفاده از چسب‌های مخصوص درب را محکم کنید و در صورتی که قفل دارند آن را قفل کنید و کلید آن را بردارید و در جای مطمئن نگهداری کنید.
در صورتی که دستگیره متحرک است روی آن چسب بزنید تا ثابت بماند. سپس نقاط حساس مانند گوشه‌ها و کنده‌کاری‌های چوبی را با یک یا دو لایه نایلون حباب‌دار یا ورق پنج لایه کارتن کاملا پوشش دهید سپس با چسب مخصوص بچسبانید و مجدداً با استفاده از نایلون ضربه‌گیر یا سلفون دورتادور آن را بپوشانید.

میزان استحکام ویترین چگونه است؟

ویژگی‌های ویترین مناسب برای خانه‌های کوچک

اگر مساحت منزل شما کوچک است باید ویترین‌های کوچکی خریداری کنید. برخی از ویترین‌ها به صورت باز طراحی می‌شوند. ویترین‌های باز فضای کمتری را اشغال می‌کنند و کوچک‌تر از سایر ویترین‌های هستند.

میزان استحکام ویترین چگونه است؟

ویترین از چوب، فلز، شیشه و آینه ساخته می‌شود. درهای جلو و بغل ویترین از شیشه است. در پشت ویترین‌ها نیز از آینه استفاده شده است. ویترین‌های شیشه و آینه استحکام و مقاومت ویترین را کاهش می‌دهند. در بازار آینه و شیشه‌های مقاوم وجود دارد.

برخی از طبقه‌های ویترین نیز از شیشه است. میزان استحکام و مقاومت ویترین باید به نحوی باشد که وزن اشیا تزیینی و ظروف را داشته باشد؛ لذا نباید وسایلی که خیلی سنگین هستند را روی طبقات شیشه‌ای قرار دهید.

چگونه ویترین و بوفه را جابجا کنیم؟

1. در ابتدای امر لازم است که کشوها را خالی کنید تا حمل آن آسان‌تر و راحت‌تر انجام شود. سپس وسایل داخل کشو را بسته‌بندی کنید.

2. کشوها را کامل از بوفه جدا کنید سپس بسته‌بندی کنید.

3. هر طبقه‌ای که شیشه‌ای است را جدا کنید. با استفاده از پیچ‌گوشتی پیچ‌ها را جدا کنید سپس آن‌ها را داخل جعبه یا نایلونی مجزا نگهداری کنید تا هر زمانی که نیاز داشتید به راحتی قابل‌دسترس باشد. قفسه‌های شیشه‌ای را با کاغذ بسته‌بندی داخل پتو بپیچید تا آسیبی به آن‌ها وارد نشود.

چگونه ویترین و بوفه را جابجا کنیم؟

4. برای جابجایی خود بوفه بهتر است از نوارهای لغزنده زیر هر پایه استفاده کنید تا راحت‌تر حرکت کند و بتوانید تا ورودی در بیاورید سپس آن را به داخل کامیون باربری انتقال دهید. در حین جابجایی و انتقال بوفه باید با دقت و به آرامی انجام شود.

5. در ضمن برای جابجایی بوفه می‌توانید از چرخ‌دستی نیز کمک بگیرید که اغلب شرکت‌های باربری این وسیله را همراه خود دارند همچنین هنگام بارگذاری در کامیون باربری نیز مراقب باشید تا آسیب به بوفه شما نرسد.

6. برای خارج شدن از منزل ویترین را بر روی Hand truck قرار دهید این کار باعث می‌شود تا جابجایی بوفه تا داخل ماشین حمل بار به راحتی انجام شود.

7. مطمئن شوید که از روش‌های مناسب برای بلند کردن و جلوگیری از آسیب‌های شخصی، به خصوص به کمر استفاده کنید.

8. زمانی که ویترین را داخل ماشین حمل بار قرار دادید آن را با یک تسمه یا طناب‌کشی محکم کنید این کار از تکان خوردن ویترین در هنگام حرکت کامیون حمل بار به اطراف جلوگیری می‌کند و مانع از خش و خط افتادن به بوفه می‌شود.

9. برای جابجایی و انتقال آن به دستگاه باربری می‌توانید از رمپ استفاده کنید.

بهتر است برای این نوع از وسایل منزل که سنگین و حساس هستند حتما از شرکت‌های حمل و نقل اثاثیه در اصفهان که تجربه کافی و مهارت لازم را دارند کمک بگیرید. شرکت سپاهان بار آماده ارائه خدمات در این زمینه به هموطنان عزیز است تنها کافی است با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *