کارتن بسته بندی

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که بعد از پایان کار اسباب کشی و حمل اثاثیه شما با انبوهی از کارتن بسته بندی مواجه خواهید شد برای این که بدانید با آن‌ها می‌خواهید چه کاری انجام دهید؟ در این گفتار به شما روش‌های را آموزش می‌دهیم که شما بتوانید بهترین و مناسب‌ترین راهکار را بیابید.

نگه داشتن کارتن بسته بندی برای جابجایی بعدی

در صورتی که مکانی برای انبار کردن کارتن بسته بندی دارید، می‌توانید به راحتی جعبه‌ها را نگه دارید. زمانی که جعبه‌ها و بسته بندی را باز کردید، می‌توانید بدون این که به جعبه‌ها آسیب و یا صدمه‌ای وارد کنید حجم آن‌ها را کم کنید تا فضای کمی از شما اشغال نماید.

نگه داشتن و مراقبت کردن از کارتن بسته بندی برای این که در صورتی که شما اجاره هستید و قرار است یک تا دو سال آینده مجدداً اسباب کشی کنید و برای اسباب کشی و جابجایی نیاز به جعبه و کارتن دارید و دیگر لازم نخواهد بود که به دنبال جعبه باشید.

چنانچه قصد نگهداری کارتن بسته بندی را دارید بهتر است که مکانی که برای مراقبت و نگه داشتن آن‌ها در نظر می‌گیرید مرطوب و خیس نباشد. زیرا باعث از بین رفتن جعبه‌ها می‌شود و دیگر نمی‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در صورتی که چنین مکانی در دسترس ندارید بهتر است که آن‌ها را داخل یک پلاستیک یا کاور محکم قرار دهید تا از هر گونه آسیبی به آن جلوگیری شود.

کارتن بسته بندی

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است هنگام انبار کردن کارتن بسته بندی در انبار با آن مواجه شوید این است که ممکن است توسط یک سری از حشرات موذی مانند موریانه از هم متلاشی شود و کاملاً از بین برود.

به همین علت پیش از نگه داشتن کارتن‌ها و جعبه‌ها مکان انبار خود را به دقت بررسی کنید و در صورتی که هر گونه آسیبی ممکن است به جعبه‌ها و سایر وسایل دیگر شما ایجاد شود جلوگیری شود.

به کار بردن کارتن بسته بندی برای انبار کردن وسایل

بعد از چیدمان کامل وسایل و اثاثیه برخی از وسایل ممکن است باشند که شما نیاز نداشته باشید که از آن‌ها برای دکوراسیون وسایل خود استفاده کنید برای همین لازم است که داخل انبار نگهداری کنید. در این زمان لازم است جعبه‌های سالم و بدون آسیب دیدگی از جابجایی استفاده کنید با به کار بردن این جعبه‌ها می‌توانید با توجه به کالایی که مد نظرتان است یک جعبه هم سایز آن انتخاب کنید و از جهتی نیز از سالم بودن جعبه نیز مطمئن باشید.

تهیه کاردستی با کارتن بسته بندی

شاید برایتان جالب باشد که بعد از این که کار چیدمان اثاثیه منزل‌تان تمام شد و با تعداد زیادی از جعبه‌ها روبرو شدید اصلاً نگران نباشید می‌توانید با آن‌ها برای کودکان دلبند خود کاردستی درست کنید و آن‌ها را سرگرم نماید.
از دیگر کارهایی که می‌توانید برای جعبه‌هایی که از اسباب کشی مانده است استفاده نماید این است که در صورتی که در منزل از حیوانات خانگی استفاده می‌کنید، می‌توانید تعدادی از کارتن‌ها و جعبه‌ها را برای این منظور نگهداری کنید. البته باید توجه داشته باشید که جعبه‌هایی که استفاده می‌کنید باید از مقاومت لازم برخوردار باشند تا بتوانید یک تختخواب خوبی برای آن‌ها باشد.

کارتن بسته بندی

در صورتی که برای بسته بندی وسایل و اثاثیه خود از شرکت اسباب کشی در اصفهان کمک گرفته‌اید، جعبه‌هایی که مربوط به شرکت باربری می‌شود را دوباره به آن‌ها تحویل دهید.
حتی بعضی از شرکت‌های بسته بندی و حمل اثاثیه منزل اصفهان هستند که جعبه‌هایی که سالم هستند را از شما خریداری می‌کنند و شما می‌توانید با فروش این جعبه‌ها در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. با انجام دادن این روش‌ها و تکنیک‌ها دیگر نیاز نیست که شما نگران باقی ماندن جعبه‌ها در اسباب کشی باشید.

اهدا جعبه‌ها به دیگران

بخشیدن جعبه‌ها بعد از اتمام اسباب کشی می‌توانید از دست آن‌ها خلاص شوید. در صورتی که در مجتمع‌های مسکونی زندگی می‌کنید می‌توانید با مدیر مجتمع هماهنگی‌های لازم را انجام دهید و یک سری از جعبه‌ها را به همسایگانی که نیاز دارند هدیه دهید. با این کار هم توانسته‌اید به دیگران کمک کنید و هم خود به مقصود و هدف خود رسیده‌اید.

کارتن‌های حمل بار را بازیافت کنید

در صورتی که تمامی مراحل و اقداماتی که در فوق ذکر شد به هر دلیلی نتواستید انجام دهید می‌توانید آن‌ها را به مکان‌هایی که بازیافت را تحویل می‌گیرند، بدهید و در قبال آن به شما کیسه زباله یا یک سری از مواد شوینده می‌دهند با انجام دادن این اقدام شما تا حد زیادی از آسیب زدن به محیط زیست خود جلوگیری کرده‌اید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *