زمان اسباب کشی

زمانی که برای حمل و نقل اثاث و وسایل منزل خود تصمیم می‌گیرید، لازم است به عوامل و شرایطی که در طی آن به وجود می‌آید، توجه کنید، زیرا هر یک از آن‌ها می‌توانند تاثیر چشمگیری به دنبال داشته باشند، با آگاهی از این عوامل و تاثیرات آن قادر خواهید بود تا مسائلی که ایجاد می‌شوند را حل کنید.
در این میان یک عامل بسیار مهم زمان اسباب کشی خواهد بود. شرایط بسیار زیادی وجود دارد که بروز آن‌ها در زمان اسباب کشی می‌تواند همه چیز را برای جابجایی شما مشکل‌تر کند. از این رو با آگاهی از این شرایط و در نظر گرفتن آن‌ها می‌توانید مشکلات و خطاهایی که ممکن است به وجود بیاید را تا حد قابل توجهی کاهش دهید.

بهترین فصل برای حرکت

پس از آنکه تصمیم نهایی درباره جابجایی و حمل و نقل اثاث خود را اتخاذ کردید، لازم است فصل و زمان اسباب کشی را انتخاب نمایید. اگر مایل هستید تا در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید، بهتر است زمان اسباب کشی خود را به اواخر پاییز، زمستان و اوایل بهار موکول کنید.

با این حال اگر در خانواده خود کودکانی دارید که لازم است در فصل پاییز به مدرسه بروند، فصل تابستان بهترین زمان حمل و نقل اثاث خواهد بود. افرادی نیز وجود دارند که ترجیح می‌دهند در شرایط آب و هوایی معتدل حرکت کنند، اوایل پاییز و یا ماه‌های بهار گزینه مناسبی برای این کار خواهند بود.

فصل پاییز از آن جهت می‌تواند انتخاب خوبی باشد که در این فصل می‌توانید معامله بهتری در انتخاب یک آپارتمان جدید داشته باشید.

علاوه بر آن از آنجایی که تقاضا در فصل زمستان برای نقل مکان بسیار کم است، شرکت‌های اتوبار اصفهان برنامه‌های منعطفی را به شما ارائه می‌دهند که با انتخاب هر کدام از آن‌ها اطمینان خواهید داشت که اسباب کشی مناسب و به صرفه خواهد بود.

نقل مکان

از آنجایی که هوا در فصل زمستان ناملایم و سرد است، می‌توانید تابستان و یا بهار را برای حمل و نقل اثاث خود انتخاب کنید، این گزینه برای کسانی که ناچار هستند با کودکان خود حرکت کنند، بهترین انتخاب خواهد بود، حتی اگر هزینه بیشتری به همراه داشته باشد.
بسیاری از کسانی که در این زمینه تجربه دارند پیشنهاد می‌کنند که روزهایی از اواسط ماه را به این منظور اختصاص دهید. به این دلیل که روزهای اواسط ماه با تقاضای کمتری روبه رو است به همین دلیل می‌تواند به کاهش هزینه‌های شما کمک کند. به عنوان مثال اوایل ماه‌های پاییز و اواخر تابستان زمانی است که نقل و انتقالات با تقاضای بسیار زیادی مواجه است. بنابراین دور از ذهن نخواهد بود که هزینه‌های باربری و حمل و نقل اثاث در این زمان بیشتر باشد.

ترجیحا صبح زود حرکت کنید

به یاد داشته باشید که بهترین ساعت برای حمل و نقل اسباب کشی اصفهان ساعت‌های اولیه روز و صبح‌ها می‌باشد. اگر مایل به همکاری با یک شرکت باربری و حمل اثاث در اصفهان هستید، از آن‌ها بخواهید در ساعات اولیه صبح یعنی حدود ۸ یا ۱۰ که هوا خنک‌تر است، برای ارائه خدمات به شما آماده باشند. همچنین در روزهای سرد سال ساعات میانی روز یعنی یک یا دو بعد از ظهر برای این هدف عالی خواهد بود. از طرفی انرژی افراد در صبح بیشتر است به همین دلیل می‌توانید با انتخاب این زمان، تجربه بهتری را برای حرکت رقم بزنید.

کدام ماه مناسب حرکت خواهد بود؟

بسیاری از دانشجویان یا کسانی که اجاره نشین هستند اواخر بهار یا تابستان را برای جابجایی ترجیح می‌دهند، زیرا این زمان، پایان اجاره‌های قبلی خواهد بود. ماه‌هایی مانند اردیبهشت، خرداد، شهریور و اوایل مهر می‌تواند زمان مناسبی برای جابجایی و حمل و نقل اثاثیه شما باشد. به همین دلیل می‌توانید تاریخ حرکت خود را به این زمان‌ها موکول کنید. شرایط آب و هوایی ایده آل در این ماه‌ها به شما کمک خواهد کرد که تجربه خوبی در این زمینه کسب کنید.

بسته بندی وسایل

نکاتی برای انتخاب بهترین زمان اسباب کشی

1- شرایط آب و هوایی: ناگفته پیداست که شرایط آب و هوایی بسیار سرد یا برفی و بارانی زمان مناسبی برای حمل و نقل اثاثیه منزل شما نخواهد بود. اگر در مناطق سردسیر زندگی می‌کنید بهتر است ترجیحا از جابجایی در فصل زمستان خودداری کنید. از این گذشته جاده‌های یخ زده شرایط مناسبی را برای تردد خودروها و کامیون‌های حمل بار به وجود نمی‌آورند. از این رو اگر مایل هستید تا بار و اثاثیه منزل شما به سلامت به مقصد برسند، شرایط آب و هوایی گرم‌تر و یا معتدل را برای این منظور انتخاب کنید تا چالش‌هایی که ممکن است در این شرایط رخ دهد را کاهش دهید.

2- دغدغه‌های خانوادگی: اگر کودکانی دارید که ناچار هستید آن‌ها را به مدرسه بفرستید بهتر است برای جلوگیری از هزینه‌های بی رویه حرکت خود را به ماه‌های تابستان موکول کنید تا فرصت کافی برای ثبت نام مجدد آن‌ها و علاوه بر آن ترک مدرسه قبلی را داشته باشید.

طبیعتا شرایط جابجایی و حمل و نقل اثاثیه منزل شما در درجه اول بسته به شرایط شخصی و خانوادگی خواهد بود، پس از آن مواردی مانند شرایط آب و هوایی و یا خدمات ارائه شده توسط یک شرکت حمل اثاثیه می‌تواند در تصمیم شما تاثیر گذار باشد. از این رو لازم است پیش از حرکت تمامی این موارد را فهرست بندی کرده و با توجه به اولویت‌ها و گزینه‌های مورد نظر خود برای جابجایی وارد عمل شوید و یک تاریخ معین را برای این منظور در نظر بگیرید. توجه به این مسئله باعث می‌شود که در زمان و هزینه‌های خود تا میزان قابل توجهی صرفه جویی نمایید و به دور از نگرانی درباره فرایند جابجایی و حمل و نقل اثاث خود این اطمینان را داشته باشید که آن‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن و به سلامت به مقصد خواهند رسید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *