خطرناک‌ ترین باربری‌ ها

با این که در سال‌های اخیر استفاده از باربری‌ها افزایش پیدا کرده است و شرکت‌های حمل اثاثیه منزل اصفهان زیادی اقدام به انجام به این کار را نموده‌اند با توجه به این مورد باز هم در سطح شهر‌ها خواهیم دید که با به کار بردن خودرو‌های شخصی اقدام به این کار می‌کنند.
با این که باربری‌ها ماشین‌های زیادی را در لیست خود دارند می‌توانند از آن استفاده کنند و برای هر باری نیز ماشین متناسب با آن در نظر گرفته شده است.
خطرناک‌ ترین باربری‌ ها با ماشین‌های سواری است و افرادی که اقدام به زدن بار بر روی وسیله‌های شخصی خود می‌زنند باعث می‌شود که امنیت جانی خود و دیگران را بر هم بزنند و این باعث خواهد شد که در سطح شهر شکل زیبایی را به خود نگیرد. با این کار عواقب بدی را در بر دارد چه برای خود فرد و چه برای کسانی که در کنار این ماجرا قرار گرفته‌اند.

خرابی‌هایی که در باربری نادرست ایجاد می‌شود

افراد با این کار خطرناک ابتدا بار‌های زیادی را بر روی سقف ماشین جاسازی خواهند نمود و یا این که مقداری از بار را در قسمت صندوق عقب ماشین قرار می‌دهند با این کار وزن ماشین سنگین خواهد شد. هنگامی‌ که وزن ماشین زیاد می‌شود به تایر‌های آن فشار آورده می‌شود و امکان دارد که تایر‌ها دچار پوسیدگی و از کار افتادگی شود، البته این در دراز مدت امکان پذیر است البته اصطکاک ماشین را نیز بالا می‌برد، هنگامی‌ که اصطکاک ماشین بالا می‌رود خرابی‌های زیادی را نیز در بر دارد این خرابی‌ها ممکن است که جبران ناپذیر باشد.

حمل بار با ماشین سواری

یکی از این خرابی‌ها که برای ماشین بوجود می‌آید از بین رفتن لنت‌های ماشین است. با گذاشتن بار زیاد بر روی سقف ماشین امکان دارد سقف آسیب ببیند و گود شود که باید هزینه زیادی را برای تعمیر ماشین بپردازند.
البته این کار ارزش این که بخواهید ماشین خود را از نو درست کنید و هزینه‌های زیادی را برای این که از ماشین‌های باربری استفاده نکرده‌اید را بپردازید را ندارد. حتی اگر حس می‌کنید باری را که می‌خواهید جا به جا کنید کم است باز هم یک تخمین برای این کار بزنید.

بار اگر به صورتی باشد که بتوان آن را به راحتی و نه در حالت فشرده و به سختی در پشت ماشین قرار داد و یا در صندوق عقب آن را جا داد بهتر است که این کار را انجام دهید ولی اگر بار بیشتر از آن چیزی باشد که بخواهید در ماشین‌های شخصی خود جای دهید بهتر است که از شرکت‌های باربری اصفهان کمک بگیرید.

به کار بردن شرکت‌های باربری

با استفاده از این شرکت‌ها به راحتی بار خود را جا به جا خواهید کرد و هیچ خسارتی را به ماشین شخصی خود وارد نخواهید ساخت و وسیله‌های شما نیز بدون هیچگونه فشاری و حتی ضربه یا خسارتی به راحتی به مقصد خواهند رسید. چند نکته مهم در مورد شرکت‌های حمل و نقل کالا وجود دارد که با رعایت آن‌ها موفق خواهید شد بهترین شرکت باربری را انتخاب کنید.

این کار بسیار پر خطر است احتمال ایجاد تصادفات را چند برابر خواهد کرد برخی از افراد نه در سطح شهر بلکه در اتوبان‌ها و در جاهایی خارج از شهر نیز اقدام به این کار می‌کنند با این کار خود منجر به ایجاد تصادف می‌شوند و جان خود و هزاران نفر را خواهند گرفت.

در اتوبان‌ها خطر ایجاد تصادف کمتر از داخل شهر‌ها نیست زیرا در اتوبان سرعت ماشین‌ها چند برابر خواهد شد و اگر راننده در برابر این سنگینی که بر روی ماشین وارد آورده است نتواند ماشین را کنترل کند باعث ایجاد تصادف خواهد شد.

در سطح شهر نیز هم برای وسایل نقلیه دیگر و هم برای شهروندان خطرات زیادی را به همراه خواهد داشت پس “چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی!” بنابراین باید از ماشین‌های مخصوص حمل بار استفاده کنید تا مشکلی در حمل بار و اثاثیه شما پیش نیاید.

حمل بار با ماشین سواری

شرکت‌های باربری این امکان را بوجود آورده‌اند که افراد به راحتی بتوانند ماشین مناسب بار خود را انتخاب کنند و دلهره‌ای برای وسایل خود نداشته باشند.

در برخی از موارد دیده شده است که لوازم برقی را نیز در بالای خودرو‌های سواری و بر روی سقف قرار می‌دهند به علت این که شاید همین یک بار را برای جا به جایی داشته‌اند اما این کار بسیار غلط است. با این کار امکان دارد لوازم برقی به درستی بر روی ماشین جای گذاری نشده باشد و امکان افتادن آن از روی ماشین باشد که بسیار کار خطرناکی است امکان دارد در پشت سر خودرو یک ماشین دیگر نیز وجود داشته باشد و لوازم برقی از جای خود کنده شوند و بر روی شیشه ماشین عقبی برخورد کند و حادثه‌های ناگواری را بوجود بیاورد. گاهی از اوقات با این موارد پیش خواهیم آمد که به همراه یک یخچال بر روی سقف ماشین یک فرد نیز از آن نگهداری می‌کند و یخچال را نگه می‌دارد این کار بسیار خطرناکی است.
در کشور‌های اروپایی نشانه‌ای از این تخلفات در سطح شهر بوجود آمده بود که با مشاهده پلیس آن کشور به شدت با این حرکت برخورد شده بود. این کار ممکن است در همه جای دنیا اتفاق بیفتد. و فقط مختص به یک کشور یا افراد خاصی نیست.

با این حال این یک تخلف به حساب خواهد آمد و این تخلف بسیار می‌تواند عواقب بدی را به دنبال داشته باشد. البته افرادی که این بارهای خطرناک را بر روی ماشین خود می‌زنند افرادی هستند که از فرهنگ باربری چیزی نمی‌دانند و از سهل انگاری کار خود غافل هستند.

افرادی که این کار را انجام می‌دهند اغلب افرادی هستند که بی مسئولیت‌اند و سرانجام کار را در نظر نمی‌گیرند. پس هیچ وقت از ماشین‌های شخصی به عنوان ماشین‌های باربری استفاده نکنید و حتما عواقب آن را در نظر بگیرید و حتما در این رابطه تحقیقات لازم را به عمل آورید تا مشکلاتی از این دست رو به رو نشوید. به هر حال باید در امر باربری جانب احتیاط را در نظر بگیرید زیرا بی احتیاطی خود منجر به ایجاد برخی از مشکلات خواهد شد که گاهی این مشکلات جبران ناپذیر‌اند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *