ایسوزو یخچال دار

ماشین‌های سنگین در سطح شهر برای کار‌هایی که باید در سطح شهر ایجاد می‌شد کمی‌ سخت بود زیرا ماشین‌های سنگین این امکان را داشتند که به خوبی نتوانند در سطح شهر‌تردد کنند و یا این که به راحتی نتوانند جایی را برای این که بخواهند بار خود را تخلیه کنند به راحتی پیدا کنند.
البته گاهی اوقات برخی از شرکت‌های اسباب کشی اصفهان برای این که بتوانند ماشین‌های سنگین را برای این که بتوانند مواد غذایی را حمل کنند برای این ماشین‌های سنگین از یخچال استفاده می‌کردند و به نوعی آن‌ها را یخچال دار می‌کردند.
اما این کار را نیز برای این ماشین‌ها به صرفه و درست نبود برای همین با مشکلات زیادی در سطح شهر بر می‌خوردند با این حال از ماشین‌هایی مانند نیسان نیز استفاده شد اما برای این کار نیسان نمی‌تواند جوابگو باشد و جلوه خوبی نیز نداشت.
برای همین در صنعت حمل و نقل و همچنین در صنعت خودرو سازی تحول دیگری نیز بوجود آمد این که ماشین‌های نیمه سنگین تولید شدند. با استفاده از این ماشین‌ها به راحتی می‌توان بار‌های نسبتا زیاد را در داخل شهر جا به جا کرد و البته وجه بهتری نیز خواهد داشت.

برای همین ماشین‌های نیمه سنگین وارد بازار و صنعت باربری شد این ماشین‌ها که بیشتر با نام ایسوزو آن را می‌شناسند کار خود را به خوبی انجام می‌دهد و هنوز نیز از بهترین‌های ماشین‌های نیمه سنگین در سطح شهر می‌باشد.

ویژگی ایسوزو یخچال دار

استفاده از ایسوزو یخچال دار می‌تواند این امکان را بوجود بیاورد که هنگامی‌ که باری به داخل آن‌ها قرار می‌گیرد به راحتی می‌توانند میزان سرمایی که برای موادی که در داخل ماشین قرار می‌گیرد را تنظیم خواهد کرد.

پس می‌توان گفت که میزان سرمایی را که می‌خواهید را به راحتی تنظیم خواهد کرد این سرد کننده‌ها از یک دستگاه به عنوان خنک کننده استفاده می‌کند بنابراین از دی اکسید کربن برای مایع و عامل خنک کننده استفاده می‌کند.

ایسوزو یخچال دار

شاید بهتر باشد بدانید که ماشین‌های یخچال دار در ابتدا برای حمل بستنی مورد استفاده قرار می‌گرفت و بعد از آن دیگر شروع به پیشرفت برای بار‌های دیگر مانند گوشت و میوه‌جات کرد.
بعد از مدتی ماشین‌های یخچال دار به صورت مدرن بوجود آمدند و توانستند یخچال را عایق شده و بر روی یک شاسی قرار بدهند با این حال این دیزاین و معماری تا به حال از بین نرفته است و تکان نخورده است.

اما با این حال می‌توان گفت که این ساختار در طول این سال‌ها توانسته است که به نوعی خود را بهبود بخشد تا این که بخواهد تغییر کند البته این بهبودی در این ماشین‌ها نیز خود یک تغییر است اما اگر بخواهیم به شکل اساسی و در طرح یا معماری یا کارآیی آن تغییراتی را حس کنیم چیزی وجود نخواهد داشت.

خصوصیات ایسوزو یخچال دار

خصوصیات ایسوزو یخچال دار عبارت است از:

  1. عایق انرژی
  2. مایع خنک کننده
  3. سیستم روشنایی

خصوصیاتی که این ماشین‌ها مخصوصا ایسوزو‌ها می‌توانند داشته باشند که در این جا بیشتر بحث ما راجع به ایسوزو‌ها است این است که در محل بار این ماشین‌ها از یک عایق انرژی استفاده شده است و این که این ماشین‌ها در قسمت بار خود ایزوله شده‌اند.

یکی از ویژگی‌های خوبی که این ماشین‌ها می‌توانند داشته باشند این است که این ماشین‌ها طوری طراحی شده‌اند که هیچ گونه آلودگی وارد اتاق نخواهد شد و به خوبی از موادی که در داخل اتاق ماشین است نگه داری به عمل خواهد آمد.

یک قطعه فلزی در این ماشین‌ها تعبیه شده است که با کمک آن می‌توان عمل خنک کنندگی را به خوبی انجام خواهد داد البته این قطعه فلزی پیچ تاب خورده در این ماشین‌ها از مواد خنک کننده پر خواهد شد بنابراین این مایع خنک کننده به اتاق ماشین راهنمایی خواهد شد و اتاق ماشین را خنک خواهد کرد.

ایسوزو یخچال دار

نوع ابعادی که بخواهید برای این ماشین‌ها در نظر بگیرید به این صورت خواهد بود که ابعاد بیرونی آن به شکل طول 3200 میلی متر خواهد بود و عرض 2000 میلی متر خواهد بود. در این ماشین‌ها برای قسمت اتاق و بار آن از یک سیستم روشنایی استفاده شده است که این سیستم روشنایی به داخل سردخانه کمک خواهد کرد تا به توان به راحتی داخل قسمت اتاق بار را مشاهده کرد.
در این ماشین‌ها جریان هوا به خوبی در اتاق ماشین به راحتی انجام خواهد پذیرفت و خصوصیت خوبی که این ماشین‌ها دارند این است که به خوبی می‌توانند میزان سرما و خنکی را که برای اتاق ماشین می‌خواهند را به خوبی ایجاد کنند.

این که این ماشین‌ها به راحتی می‌توانند در سطح شهر به خوبی‌ تردد کنند و بار‌های خود را به خوبی تخلیه کنند و با کمبود جا رو به رو نشوند. جادار بودن این ماشین‌ها نیز خوب است می‌توان گفت به خوبی می‌توان بار متناسبی را در این ماشین‌ها جا داد.
حتی این ایسوزو‌ها این ماشین‌های نیمه سنگین و کاربردی را می‌توان به خوبی و به راحتی نیز تمیز کرد زیرا سطح این ماشین‌ها به گونه‌ای است که می‌توان به خوبی سطح آن را تمیز کرد تا موارد بهداشتی در این ماشین‌ها رعایت شده باشد.

حتی در برخی از موارد ممکن است از این ماشین‌ها برای حمل گوشت نیز استفاده شود برای این که احتمال کثیفی برای حمل بار گوشت وجود داشته باشد بهتر خواهد بود که کف این ماشین‌ها به خوبی تمیز و شسته شود.

بار‌هایی مانند میوه و یا بار‌هایی از این دست باید در جای بهداشتی حمل شوند تا آلودگی وارد آن‌ها نشود مخصوصا موادی مانند گوشت و ماهی که امکان این که به سرعت بیماری در داخل آن‌ها نفوذ کند وجود خواهد داشت. پس از نظر بهداشتی نیز می‌توان به خوبی از این ماشین‌ها یاد کرد زیرا ماشین‌هایی هستند که اگر با یک راننده تمیز سروکار داشته باشند به خوبی و راحتی تمیز خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *