اسباب کشی در زمستان

اصولا افراد اسباب کشی را به فصل تابستان موکول می‌کنند، چرا که اسباب کشی در زمستان کاری بسیار دشوار به نظر می‌آید. در واقعا در فصل‌هایی مانند بهار و تابستان بهترین زمان برای جابه‌جایی است به همین دلیل هم بیشترین میزان اسباب‌کشی در فصل تابستان است.
اما ممکن است بسیاری از افراد مجبور به اسباب کشی در زمستان باشند. اکثر افرادی که اصولا از شرایط آب و هوایی آگاه نیستند و یا شاید در روزی قصد اسباب کشی را دارند که به طور ناگهانی با برف و باران مواجه شده‌‌‌اند دیگر نمی‌توانند این پروسه را به عقب بیندازند.
با این حال اسباب کشی در شرایط برفی و بارانی کار نشدنی نیست اما با سختی‌‌‌‌هایی مواجه خواهید شد که باید برای آن تمهیداتی را اندیشیده باشید.
در صورتی که ندانید چگونه باید از این مرحله از اسباب کشی استفاده نمایید به طور حتم دچار درد سر خواهید شد.

 اسباب کشی در زمستان
با نکاتی که ما در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم می‌توانید یک اسباب کشی را در شرایط بارانی و برفی به بهترین شکل ممکن اداره کنید:
از جایی که اکثر مردم در شهریور اسباب کشی می‌کنند و این پروسه را برای فصل دیگری نمی‌گذارند اما گاهی اوقات چاره‌ی دیگری برای این کار نیست مجبور هستند تا در هر فصلی این کا را انجام دهند.
نکاتی که باید از قبل به آن فکر کنید این است که:
1) از طریق رسانه‌های جمعی در شرایط آب و هوای روزی که شما قرار است اسباب کشی کنید، را به طور دقیق بررسی کنید بیشتر افراد این مسئله را در نظر نمی‌گیرند به همین دلیل هم است که بیشتر از سایر افراد دچار مشکل می‌شوند.
2) اگر شما قصد آن را دارید که وسایل خود را از شهری به شهر دیگر منتقل نمایید بهتر است وسایل خود را کاملا عایق بندی نمایید. تا دچار دردسر نشوید.
3) اگر کارتن‌های مخصوص اسباب کشی استفاده کنید می‌توانید اطمینان بیشتری به ایمنی آن داشته باشید.
اما واقعیت این است که اگر از این کارتن‌ها استفاده نکنید، نمی‌توانید به درستی و بدون هیچ حادثه‌ای آن‌ها را به محل جدید جابه‌جا کنید.

بسیاری از کارتن‌ها آنقدر نرم و بدون استحکام هستند که به محض استفاده از آن‌ها تمام اجزاء آن از هم جدا شده و ممکن است خطرات زیادی را هم برای افراد و هم برای اجناس به وجود بیاورد.
کارتن‌های مناسب این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که شما بتوانید هر وسیله‌ای را که مد نظر دارید در آن قرار داده و بدون هیچ نگرانی آن‌ها را تحویل شرکت اسباب کشی اصفهان دهید.
4) پس از آنکه ال‌ ای دی را داخل کارتن قرار دادید آن را با پلاستیکی نیز بپوشانید و روی آن را کاملا از چسب پر کنید.

 اسباب کشی در زمستان

وسایلی مانند لوازم الکترونیکی را بعد از گذاشتن در کارتن‌ها می‌بایست دوباره با کیسه‌‌‌‌هایی مانند کیسه‌ی زباله یا هر نوع نایلونی که از لحاظ عایق بندی مناسب باشد آن‌ها را بپوشانید. تا ایمنی آن‌ها را کاملا در برابر هرگونه بارش حفظ نمایید چرا که اکثرا کارتن‌ها در مقابل بارش باران و برف مقاومت چندانی ندارند.
اما پلاستیک‌های روی آن‌ها می‌تواند آن‌ها را تا اندازه‌ی زیادی در مقابل آب و هوای بارانی و برفی مقاوم سازد.
5) هنگام اسباب کشی در زمستان راه را برای کارگران اتوبار اصفهان میسر کنید که خیس و لغزنده نباشد و کارگرهای اتوبار اصفهان در حین جا به جایی وسایل شما سُر نخورند. در واقع شما با این کار هم از سلامتی کارگر اتوبار اصفهان حفاظت کردید هم از وسایلی که ممکن است از دست او بیفتد و از بین برود.
6) بهتر است زمانی را به اتوبار اصفهان بگویید که همه‌ی کارهای خودتان و محل مقصدتان آماده باشد تا اتوبار اصفهان هنگام رسیدن معطل نشوند، به همین دلیل هم بهتر است از روزهای قبل کارهایی که مربوط به خودتان است را آماده کنید تا هم هزینه‌ی بیشتری را بابت این تاخیر ندهید و هم از نامنظم بودن آن‌ها جلوگیری کنید.
عالی‌ترین روش بسته بندی وسایل باعث می‌شود به لوازم شما هیچ گونه آسیبی وارد نشود.
7) تشک خواب را با کامل با نایلون دسته بندی کنید تا هیچ گونه میکروب و کثیفی در هنگام بارش برف و باران به آن راه پیدا نکنید.
8) بهتر است برای جلوگیری از هرگونه حادثه وسایل قیمتی مانند طلا و نقره را همراه خود داشته باشید و با خود حمل کنید.
9) از شرکت‌های بسته بندی و حمل اثاثیه منزل اصفهان برای بسته بندی وسایل کمک بگیرید.
بهتر است نکات زیر را هنگامی به کار بگیرید که جابه‌‍جایی وسایلتان دقیقا همزمان با بارش برف شده است به همین دلیل هم است که بیشتر افراد از این جهت دچار مشکل شده‌‌‌اند و بسیاری از وسایل‌های خود از بین رفته است.

 اسباب کشی در زمستان

یکی از این نکات این است که به راننده این اطمینان را بدهید که هیچ عجله‌ای ندارید و او را مطمئن کنید که می‌تواند به راحتی و با صبوری تمام رانندگی کند. از شرکت بخواهید به دلیل شرایط آب و هوایی از تعداد کارگر بیشتری برای حمل و جابه‌جایی وسایل استفاده نماید.
سعی کنید با اتوباری که قرارداد دارید درباره‌ی این مسئله مشورت کنید و از آن‌ها سوال کنید که چه تمهیداتی را برای چنین روزی اندیشیده‌‌‌اند اینگونه می‌توانید هم یک اتوبار اصفهان مناسب را انتخاب نمایید و هم می‌توانید خیالتان از بابت این مسئله راحت باشد که می‌توانید یک اسباب کشی مناسب را داشته باشید.
به همین دلیل هم با استفاده از شرکت‌های حمل اثاثیه در اصفهان می‌توانید یک اسباب کشی مطمئن را در هر فصل و با هر آب و هوایی داشته باشید این امکان برای شما وجود دارد که به سراغ شرکت‌های غیر معتبر بروید و با آن‌ها دچار مشکل شوید.

سعی کنید مجاز بودن آن‌ها را به دقت بررسی کنید.
هنگامی که شما به مقصد رسیدید بهتر است نکاتی را استفاده کنید تا دچار مشکل نشوید.
بهتر است قبل از آنکه کارگران اتوبار اصفهان وسایل شما را از ماشین اتوبار اصفهان بیرون بیاورند شما فضا را برای کارگران اتوبار اصفهان مهیا کنید تا بتوانند به خوبی رفت و آمد کنند.
به دلیل لغزنده بودن زمین در هنگام آب و هوای بارانی و برفی، این مسئله را به خاطر داشته باشید که کارگران و خود شما قرار است از یک مسیر لغزنده‌ی برفی و یا بارانی عبور کنید.
از کارگران درخواست کنید که یک نفر در خانه بماند و وسایل را از دیگر کارگرها بگیرد تا ضمن بالارفتن سرعت کار، دقت در عمل نیز بالا برود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *