وانت بار باربری

ماشین‌های وانت بار باربری که امروزه آن‌ها در سطح شهر می‌بینیم غالبا برای بردن بار و اثاث و لوازم منزل از آن‌ها استفاده می‌شود. البته این ماشین‌ها بیشتر برای بارهایی که کم هستند استفاده می‌شود. شرکت اسباب کشی اصفهان از این وانت‌ها بیشتر جهت حمل بار به نقاط دور دست به خصوص جهت حمل بار در شهرستان‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند.

در عصر حاضر و با گسترش صنعت خودروسازی این وسیله نقلیه دارای پیشرفت‌های زیادی بوده است. و در نوع و طرح و مدل‌های گوناگونی مثل وانت‌های دو کابینه یا وانت‌های از نوع دو درب را می‌توان نام برد.

خودرو نیسان و نقش آن در صنعت باربری

خودرو نیسان در کشور ژاپن تولید شده است و مدل‌های گوناگونی را به بازار ارائه کرده است. این وسیله در ایران دارای کاربرد‌های زیادی در عرصه باربری می‌باشد. اگر شما قصد دارید وسایل خود را جا به جا نمایید و این وسایل در حد کم هستند و نیاز به یک کامیون ندارید و البته این که ماشین‌های سواری نیز برای کار شما مناسب نیستند. به شما پیشنهاد می‌کنیم که از وانت‌های نیسان در این زمینه استفاده نمایید.وانت بار نیسان

به هر حال اگر در هر فصلی از سال که باشید خوب است که وانت بار باربری را که انتخاب نموده‌اید مسقف باشد تا جدای این که وسایل شما خیس نشوند بلکه از ورود گرد و خاک به درون آن‌ها جلوگیری نمایید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم که بعد از چیدن وسایل خود بر پشت ماشین اثاث کشی در اصفهان بر روی آن‌ها حتما یک پلاستیک قرار دهید تا مانند روکش محافظ لوازم و وسایل‌تان باشد. این کار را انجام دهید حتی اگر سقف نیسان شما محفوظ باشد. این احتمال را در نظر بگیرید که امکان دارد که گرد و خاک یا حتی قطرات باران به داخل نیسان بیایند.

نکات حمل بار با نیسان

برای حمل کردن وسایل خود بهتر است که از یک فردی که کار باربری را انجام می‌دهد استفاده نمایید یا با شرکت‌های اسباب کشی منزل در اصفهان تماس گرفته و ماشین مناسب بار و وسایل خود را سفارش دهید. اجازه بدهید که ماشین تا جایی که امکان دارد به نزدیک‌ترین قسمت برای بار کردن وسایل برسد.
اگر می‌توانید درب حیاط منزل خود را باز کنید و اجازه دهید که ماشین حمل بار به داخل حیاط خانه بیاید بسیار در فرآیند اسباب کشی کمک شایانی کرده‌اید که این کار باعث سهولت و سرعت در امر اسباب کشی شما می‌شود.

البته کار اسباب کشی را اگر به دست شرکت‌های اتوبار اصفهان بدهید که کار شما را راحت و آسان می‌کنند. اما اگر خودتان قصد دارید لوازم خود را بسته بندی نمایید باید یکسری از لوازم را زودتر از بقیه لوازم بسته بندی نمایید.

با این حال شاید این کار برای شما کمی‌ گیج کننده بیاید که کدام یک از وسایل را باید زودتر از بقیه وسایل بسته بندی کنیم. کار‌هایی را که قبل از عمل بسته بندی می‌خواهید انجام دهید را برای خود لیست نمایید. اگر بدون این که بخواهید لیستی برای لوازم و وسایل خود انتخاب نمایید با مشکل رو به رو خواهید شد چرا که شما را در سردرگمی‌ قرار خواهد داد با این فهرست یا لیستی که در اختیار دارید نه تنها خود‌تان بلکه اگر این کار را نیز به دست شرکت‌های باربری بدهید آن‌ها نیز کار شما را با سرعت و سهولت بهتری انجام خواهند داد.

وانت بار نیسان

می‌دانید شاید شما از افرادی باشید که زیاد چیزی را به مدت طولانی نمی‌توانید به ذهن بسپارید و زود آن را از یاد می‌برید و این که شاید خانه شما شلوغ و بهم ریخته باشد با این حال نمی‌توانید در شرایط آماده‌تری برای اسباب کشی خود قرار بگیرید. پس بهتر است که تمام وسایلی را که می‌خواهید بسته بندی کنید آن‌ها را لیست نمایید. تعداد وسیله‌هایی را که می‌خواهید جا به جا کنید و آن را به خانه جدید ببرید تا جایی که امکان دارد آن را کاهش دهید تا با وسایل اضافی رو به رو نشوید.

این وسایل اضافی به طور حتم جای زیادی را نیز اشغال خواهند کرد چه در منزل جدید و چه در ماشین یا نیسانی که قرار است از آن برای بار خود استفاده نمایید پس از وسایلی استفاده نمایید که واقعا کارآمد باشد. اگر از وسایل اضافی که برای شما زیاد کاربردی نیستند چشم پوشی کنید، می‌توانید در هزینه خود برای انتخاب ماشین برای حمل بار خود صرفه جویی نمایید.

استفاده از اتاق مجزا برای گذاشتن وسایل

اتاقی را برای بسته بندی وسایل‌تان انتخاب نمایید اگر اتاقی دارید که زیاد از آن استفاده نمی‌کنید و خالی است بهتر است برای این که جعبه‌های شما در وسط سالن شلوغی ایجاد نکنند آن‌ها را به داخل اتاق برده و وسایل خود را دسته بندی نمایید.

بعضی از اتاق‌ها جمع کردن وسایل در آن بسیار دشوار است پس بهتر است کار خود را از این اتاق‌های شلوغ شروع کنید و مرحله به مرحله به سمت اتاق‌های راحت‌تر و سبک‌تر قدم بگذارید.

کارهایی که زمان بر هستند و نیاز به دقت بالایی دارند را زودتر انجام دهید مانند جمع آوری یک لوستر که بسیار زمان بر است و باید با دقت انجام شود یا مثل شکستنی‌ها آن‌ها نیز باید با دقت بسته بندی شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *